AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Darmen kunnen m'n 5000kcal bulk niet hendelen en moet elk uur met spuitpoep de boel legen

Helaas kan dat niet want lekker slager zijn en m'n kak een halve dag ophouden

:roflol:

Ik kwam er gister achter dat ik al 4 weken test p 300 mg per week zet ipv test e 900 mg per week.

Mega bloedwaardes :roflol:
Had toen ik mn kuur begon nog wat test over. Sust gehaald, die wilde ik die kuur cyclen. Eerste 2 weken test dan overstappen naar sust. 3e week zag ik dat er geen test meer in zat, dacht o dan vul ik dat wel aan met extra sust (+ de sust die ik al wou zetten). 5 minuten nadat m'n vriendin die extra 2ml in mn reet had gepompt samen met de rest van de inject viel t kwartje pas

Was wel leuke acne en moodswings

En je had geen suicidale neigingen na een paar dagen? ;)

Haha jawel

Mega bloedwaardes :roflol:
Had toen ik mn kuur begon nog wat test over. Sust gehaald, die wilde ik die kuur cyclen. Eerste 2 weken test dan overstappen naar sust. 3e week zag ik dat er geen test meer in zat, dacht o dan vul ik dat wel aan met extra sust (+ de sust die ik al wou zetten). 5 minuten nadat m'n vriendin die extra 2ml in mn reet had gepompt samen met de rest van de inject viel t kwartje pas

Was wel leuke acne en moodswings

Ja man vond het al raar begon acne te krijgen op me schouders en heb het al 3 x bekant uitgemaakt met me vriendin.

Op de terugweg van Eindhoven naar huis (z-limburg). Motorproblemen. Nu wachten op hulp terwijl mijn 3 zatte maten liedjes zingen op de vluchtstrook :o

Tweede ontbijt eten tijdens squats was geen strak plan

Groetjes volgekotste wasbak

Wilde net even gaan zwemmen, mn hele zwembad vol met blaadjes:( half uur bezig met schoonmaken. RIP.

Talk about first world problems.

rip in feels

Met trainen toen mijn triceps opeens (scheurend) geluid maakte tijdens zware overhead dumbel extensions :(

*schade aan het afwachten*

Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan en ik moet zometeen al werken..

wie was eetlust

Terug
Naar boven