Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mmm
Ik kwam er gister achter dat ik al 4 weken test p 300 mg per week zet ipv test e 900 mg per week.

En je had geen suicidale neigingen na een paar dagen?![]()
Mega bloedwaardes
Had toen ik mn kuur begon nog wat test over. Sust gehaald, die wilde ik die kuur cyclen. Eerste 2 weken test dan overstappen naar sust. 3e week zag ik dat er geen test meer in zat, dacht o dan vul ik dat wel aan met extra sust (+ de sust die ik al wou zetten). 5 minuten nadat m'n vriendin die extra 2ml in mn reet had gepompt samen met de rest van de inject viel t kwartje pas
Was wel leuke acne en moodswings
Good luck mate! Duik zo lekker mn bed inOp de terugweg van Eindhoven naar huis (z-limburg). Motorproblemen. Nu wachten op hulp terwijl mijn 3 zatte maten liedjes zingen op de vluchtstrook![]()

Thanks, ik ben inmiddels thuis. Wagen af moeten laten slepen. Nu afwachten wat de schade is

Wilde net even gaan zwemmen, mn hele zwembad vol met blaadjeshalf uur bezig met schoonmaken. RIP.
?
Met trainen toen mijn triceps opeens (scheurend) geluid maakte tijdens zware overhead dumbel extensions
*schade aan het afwachten*
Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan en ik moet zometeen al werken..
k*twij* ook die Tess