AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kei hard trainen, zonnen en lekker veel eten en nogsteeds vakantie hebben. Heeeerlijk!!

Me birfday vandaag
Omdat cutten besloten rustig aan te doen
1 pizza, 2 broodjes bapao, zak chips + ongv 10-13 bieries + 2 stukken kruimel- 3 stukken aardbeienvlaai verder

dun goofed son

Ik kan een week niet trainen! KUT

gister voor het eerst in tijden weer wat bieries gedronken :(

nog steeds pijn aan knie/hamstring, dat word geen squat en deadift vandaag :(

WD 40, staalborstel en dan nog ef de moeren warmstoken met de brander. 100% succes
Toen de hamer niet werkte heb ik de slijptol gepakt. Het nadeel is nu wel dat ik het hele ophangpunt eraf geslepen heb. Ik wilde gewoon die moer door slijpen maar toen kreeg ik die hoerenuitlaat er nog niet af, dus dit was de laatste optie. De volgende stap was het hele apparaat de Ijssel ingooien.
Schroevendraaier, koevoet, flipper en een baksteen!
't Is al gelukt.
gister voor het eerst in tijden weer wat bieries gedronken :(
Rip.

Morgen morgen is het voor mij 2 jaar geleden dat ik voor de laatste keer heb gedronken :o

whey, rijst en een broodje bapao post workout

lees ik net dat broodjes bapao geen schone calorieen zijn

helemaal voor niks getraind verdomme

beetje bleek drinken na de maaltijd.

eten bij me oom en tante om over me vakantie te vertellen en zo.
de oom en tante altijd vragen of ik all een relatie heb.

'' neem anders maar een vriend of vriendin mee '' al eerder vandaag op whatsapp.

toen daar kwam '' oh dacht je neemt wel vriend of vriendin mee ''

tijdens verhaal '' zijn het een beetje mooie vrouwen daar? ''

later tijdens verhaal '' oke, maar geen leuke meiden ontmoet dus ? ''

fking social pressure gvd :roflol:

inb4 '' had ze report laten lezen ''

eten bij me oom en tante om over me vakantie te vertellen en zo. de oom en tante altijd vragen of ik all een relatie heb. '' neem anders maar een vriend of vriendin mee '' al eerder vandaag op whatsapp. toen daar kwam '' oh dacht je neemt wel vriend of vriendin mee '' tijdens verhaal '' zijn het een beetje mooie vrouwen daar? '' later tijdens verhaal '' oke, maar geen leuke meiden ontmoet dus ? '' fking social pressure gvd :roflol: inb4 '' had ze report laten lezen ''

Valt nog mee, ik heb niet eens een nummer van mn trainingspartner gekregen, ben daarvoor zo hard beschouwd door mn vrienden dat het niet leuk meer is

Terug
Naar boven