Sylve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 353
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Me birfday vandaag
Omdat cutten besloten rustig aan te doen
1 pizza, 2 broodjes bapao, zak chips + ongv 10-13 bieries + 2 stukken kruimel- 3 stukken aardbeienvlaai verder
dun goofed son
Congratz.Me birfday vandaag
Omdat cutten besloten rustig aan te doen
1 pizza, 2 broodjes bapao, zak chips + ongv 10-13 bieries + 2 stukken kruimel- 3 stukken aardbeienvlaai verder
dun goofed son
Toen de hamer niet werkte heb ik de slijptol gepakt. Het nadeel is nu wel dat ik het hele ophangpunt eraf geslepen heb. Ik wilde gewoon die moer door slijpen maar toen kreeg ik die hoerenuitlaat er nog niet af, dus dit was de laatste optie. De volgende stap was het hele apparaat de Ijssel ingooien.WD 40, staalborstel en dan nog ef de moeren warmstoken met de brander. 100% succes
't Is al gelukt.Schroevendraaier, koevoet, flipper en een baksteen!
Rip.gister voor het eerst in tijden weer wat bieries gedronken![]()

Gewoon even onder de kraan houden en wassen.whey, rijst en een broodje bapao post workout
lees ik net dat broodjes bapao geen schone calorieen zijn
helemaal voor niks getraind verdomme
Ah helaas, enige schone calorieën zijn de eiwitshakes van Herbalife!!whey, rijst en een broodje bapao post workout
lees ik net dat broodjes bapao geen schone calorieen zijn
helemaal voor niks getraind verdomme
Sterkte

eten bij me oom en tante om over me vakantie te vertellen en zo. de oom en tante altijd vragen of ik all een relatie heb. '' neem anders maar een vriend of vriendin mee '' al eerder vandaag op whatsapp. toen daar kwam '' oh dacht je neemt wel vriend of vriendin mee '' tijdens verhaal '' zijn het een beetje mooie vrouwen daar? '' later tijdens verhaal '' oke, maar geen leuke meiden ontmoet dus ? '' fking social pressure gvdinb4 '' had ze report laten lezen ''