Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, hele potten whey perfection worden opgesnoven.
Ben de medicatie tegen m'n vermoeidheid aan het afbouwen omdat het niet werkt. Ik bouw een stuk sneller af dan normaal, want yolo.
Gevolg: Hele dag duizelig, soms heel koud hebben terwijl het binnen 25 graden is en trui aan. Nu opeens zweetaanval. Maar het ergste van allemaal, ik moest 2x bijna huilen bij een stukje op TV wat helemaal niet zo emotioneel was. Brb test e zetten. En dat ik dit op een forum zet is eigenlijk ook best labiel nu ik er over nadenk
![]()
Is ze vegetariër?wtf moet jij dan nemen?
Mijn vriendin heeft dat ook gehad eind voor jaar/begin dit jaar. Ijzer, vit d3 en vit B te kort
wtf moet jij dan nemen?
Mijn vriendin heeft dat ook gehad eind voor jaar/begin dit jaar. Ijzer, vit d3 en vit B te kort

Dit dus. Afgelopen maand ook constant moe en meer dan 8u/nacht slapen (gemiddelde op een week iets van 9u/nacht). Bloed prikken en had ijzer en D3 tekort. Sinds enkele dagen extra ijzer en D3 + vaker buiten en voel me al stukken beter.
Hoe komt ze nu dan aan extra D3? Via de zon duurt het wel lang nogvoor vit D terug op peil is hoor. En niet iedereen neemt van nature uit goed ijzer op uit voeding.
Hoe komt ze nu dan aan extra D3? Via de zon duurt het wel lang nogvoor vit D terug op peil is hoor. En niet iedereen neemt van nature uit goed ijzer op uit voeding.
Dit
Beter. Wel kut als ze een tekort heeft omdat ze B12 niet goed kan opnemenDit
Ik had nog een potje vit d3 van now foods (ik denk 1000 IU, ben niet zeker) en daarvan nam ze er dagelijks 1 gedurende x weken (op aanraden van de dokter) en dan om de 2 dagen fzo. Ze moest volgens mij ook dagelijks vit b complex en ijzer nemen tot haar potje op was.
Nu neemt ze af en toe nog een multivit, maar dat is het.
Beter. Wel kut als ze een tekort heeft omdat ze B12 niet goed kan opnemen
.In het begin had ze problemen met pillen in te slikken, dat was de hoofdreden waarom ze het niet wou doen. Ondertussen heeft ze er minder problemen meeIk vroeg het omdat hij zei dat ze geen multivit wilde pakken omdat het pillen zijn.
Als een dokter het zegt doen ze het wel allemaal, maar als je wat multivit zelf geeft willen ze het nog niet slikken...
B12 hangt ook sterk af van de persoon zelf. Ik eet weinig vlees (500g/week) en heb 750 B12 volgens de laatste bloedtest.
Pro tip: Zinc tekorkt bij je vriendin is fantastisch.
In het begin had ze problemen met pillen in te slikken, dat was de hoofdreden waarom ze het niet wou doen. Ondertussen heeft ze er minder problemen mee
inb4 lame jokes
Ik wilde even meegeven dat ik de desbetreffende lame joke graag gemaakt had maar er vanaf zie