XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

DBB begint nu ook met reclames voor Limburg:(

En dan komt vanavond er ook nog bij, 7-0 verlies...

---------- Toegevoegd om 09:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

Errr = virusje PERM(wegh) of week maand jaar ?
enigste die ik nog mogt hier :(

Jaarban. Tenzij hij natuurlijk verder blijft klonen

Sta je dan met een kar vol boodschappen en doet je pinpas het niet ^&%^kreng niet meer leesbaar... nieuwe aanvragen duurt 3 dagen... Gelukkig doet de creditcard het nog wel. :o

Buren die massaal aan het klussen slaan, als de Vuelta ein-de-lijk live op tv is.

ja hij is er echt, zie hem op de livestream :cool:

Ben met veel meer waardering naar jouw squat gaan kijken, godver wat was die 200kg van mij zwaar.
Kon vannacht ook nauwelijks inslaap komen, wat er gewoon inhakte bij de SQ. Gek genoeg gingen mijn deadlifts juist heel easy.

Dopingcontrole was er trouwens niet, was dus sowieso geen nr geweest

Verlies van Holland tegen Turkije :D

Ben met veel meer waardering naar jouw squat gaan kijken, godver wat was die 200kg van mij zwaar.
Kon vannacht ook nauwelijks inslaap komen, wat er gewoon inhakte bij de SQ. Gek genoeg gingen mijn deadlifts juist heel easy.

Die 200 zag er easy uit :o ik dacht even dat je gewoon 215 ging doen in je 3e :o

Erg mooie lifts allemaal en gefeliciteerd

Wow Hoody heb je uiteindelijk eindelijk woord gehouden en een meet gedaan? :o

Ja. Fijn.

f3i44z.jpg

Ah Shit, ook nog wat meegenomen?

Kudos als je er dan toch eens bent geweest, jammer dat ik niets over de stream gelezen heb, had graag gekeken.

---------- Toegevoegd om 08:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:11 ----------

Kut, iets weg?

ik voel me aangereden en gefrituurd

Terug
Naar boven