- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Best een dure dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij staat al 8 dagen op "aanwezig op postbuslocatie". Waar de brief dus niet is
Ik was de verzender.
Ik kom er nu achter dat je een fucking brief kan verzekeren tot 500 euro. Wist niet dat ze dat deden, want wtf kan een brief waard zijn. Bedacht me later dat er natuurlijk ook tickets in kunnen zitten enzo. Een normale aangetekende brief is voor 50 eu verzekerd, maar dat dekt niet de schade.Zwaar beroerd man. Hoe werkt dat? Krijg je dan een bepaald bedrag of zo? Je betaalt iets van 11/12euro voor aangetekend verzenden van een brief toch?
Is niet eens voor mij man, ik ben nog steeds kreupel
. Het is voor 2 maten van me (allebei korte kuur dus geen HCG). Had 1 van die gozers verzekerd dat het wel goed zou komen (hij was een beetje huiverig met op deze manier bestellen). Zit ik nu dus mooi met de gebakken peren. Ik ben student en geen baan, rip spaarrekening.8 euro en is tot 50 euro verzekerd, dus alsnog genaaid. Kut postNL altijd johZwaar beroerd man. Hoe werkt dat? Krijg je dan een bepaald bedrag of zo? Je betaalt iets van 11/12euro voor aangetekend verzenden van een brief toch?
Heel zuur. Post in Nederland is helaas notoir onbetrouwbaar. (Ik kijk er straks ook zwaar tegenop met distributie van m'n boek).Ik kom er nu achter dat je een fucking brief kan verzekeren tot 500 euro. Wist niet dat ze dat deden, want wtf kan een brief waard zijn. Bedacht me later dat er natuurlijk ook tickets in kunnen zitten enzo. Een normale aangetekende brief is voor 50 eu verzekerd, maar dat dekt niet de schade.
Is niet eens voor mij man, ik ben nog steeds kreupel. Het is voor 2 maten van me (allebei korte kuur dus geen HCG). Had 1 van die gozers verzekerd dat het wel goed zou komen (hij was een beetje huiverig met op deze manier bestellen). Zit ik nu dus mooi met de gebakken peren. Student en geen baan, rip spaarrekening.
Reken maar op een extra kostenpotje, vooral naar België. Ik ben wekelijks aan de beurt.Heel zuur. Post in Nederland is helaas notoir onbetrouwbaar. (Ik kijk er straks ook zwaar tegenop met distributie van m'n boek).
Meid waarmee ik op basisschool heb gezeten nu miss Nederland
waar is het fout gegaan met mij...
meid waar mee ik op school gezeten heb is nu zwanger van de 2de...

voelt nu wel wat beter