AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hij staat al 8 dagen op "aanwezig op postbuslocatie". Waar de brief dus niet is :mad:

Ik was de verzender.

Zwaar beroerd man. Hoe werkt dat? Krijg je dan een bepaald bedrag of zo? Je betaalt iets van 11/12euro voor aangetekend verzenden van een brief toch?

Zwaar beroerd man. Hoe werkt dat? Krijg je dan een bepaald bedrag of zo? Je betaalt iets van 11/12euro voor aangetekend verzenden van een brief toch?
Ik kom er nu achter dat je een fucking brief kan verzekeren tot 500 euro. Wist niet dat ze dat deden, want wtf kan een brief waard zijn. Bedacht me later dat er natuurlijk ook tickets in kunnen zitten enzo. Een normale aangetekende brief is voor 50 eu verzekerd, maar dat dekt niet de schade.

3 vials test, hCG en nakuur?
Is niet eens voor mij man, ik ben nog steeds kreupel :(. Het is voor 2 maten van me (allebei korte kuur dus geen HCG). Had 1 van die gozers verzekerd dat het wel goed zou komen (hij was een beetje huiverig met op deze manier bestellen). Zit ik nu dus mooi met de gebakken peren. Ik ben student en geen baan, rip spaarrekening.

Ik kom er nu achter dat je een fucking brief kan verzekeren tot 500 euro. Wist niet dat ze dat deden, want wtf kan een brief waard zijn. Bedacht me later dat er natuurlijk ook tickets in kunnen zitten enzo. Een normale aangetekende brief is voor 50 eu verzekerd, maar dat dekt niet de schade.

Is niet eens voor mij man, ik ben nog steeds kreupel :(. Het is voor 2 maten van me (allebei korte kuur dus geen HCG). Had 1 van die gozers verzekerd dat het wel goed zou komen (hij was een beetje huiverig met op deze manier bestellen). Zit ik nu dus mooi met de gebakken peren. Student en geen baan, rip spaarrekening.
Heel zuur. Post in Nederland is helaas notoir onbetrouwbaar. (Ik kijk er straks ook zwaar tegenop met distributie van m'n boek).

ook eens gehad, 2 maanden later brief terug gekregen moest er een formulier voor aanvragen

Heel zuur. Post in Nederland is helaas notoir onbetrouwbaar. (Ik kijk er straks ook zwaar tegenop met distributie van m'n boek).
Reken maar op een extra kostenpotje, vooral naar België. Ik ben wekelijks aan de beurt.

Laatst ook hele partij zendingen retour gekomen zonder reden of wat dan ook. Ga dan maar eens je geld terug proberen te krijgen.

.

Laatst bewerkt:
cursus chinees

Weer laat in bed en morgen weer vroeg op

Blijkbaar mij pols gekneusd op de sbd-cup :(

Terug
Naar boven