AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

proberen te werken terwijl tegenover je 2 buitenlanders elkaars spieren aan zitten te raken

de p**mel is geen spier bro

---------- Post added at 17:59 ---------- Previous post was at 17:55 ----------

Nice, laat het even weten. Misschien kan ik dan ook.
Ik doe altijd alsof ik bij de Fox gym pl crew hoor:o

zeg eens tegen die pepijn G dat hij even moet dimmen op instagram met al zn IK GA DE RECORDS PAKKEN en JUNIOREN PAS MAAR OP gedoe totdat hij ook daadwerkelijk sterk is :thumb:

vette gym wel van wat ik op filmpjes en pics heb gezien, mirin

zeg eens tegen die pepijn G dat hij even moet dimmen op instagram met al zn IK GA DE RECORDS PAKKEN en JUNIOREN PAS MAAR OP gedoe totdat hij ook daadwerkelijk sterk is :thumb:

vette gym wel van wat ik op filmpjes en pics heb gezien, mirin

Ik denk dat hij zich nu wel wat rustigef gaat gedragen op instagram nu hij niet gekwalificeerd is.
Maar ik kan er niets van zeggen, want ik ben zelf ook zwak. (En ik heb geen instagram dus erger ik mij erniet aan)

Is zeker een vette gym. Hangt ook een sfeer die je niet in een normale gym vind. Bijna iedereen kent en helpt elkaar.

Ik denk dat hij zich nu wel wat rustigef gaat gedragen op instagram nu hij niet gekwalificeerd is.
Maar ik kan er niets van zeggen, want ik ben zelf ook zwak. (En ik heb geen instagram dus erger ik mij erniet aan)

Is zeker een vette gym. Hangt ook een sfeer die je niet in een normale gym vind. Bijna iedereen kent en helpt elkaar.

geen insta huh

waarom train je dan?

Moet veel fietsen de laatste tijd, naar school en voor m'n baantje.

Maar is dat nou eigenlijk echt zo schadelijk als je bezig bent met aankomen? 3500cal

Vandaag voor major change langs CAB gegaan terwijl in de achtergrond het hele project critical shitz velocity bereikt.
Heb nog 2 weken om in productie te gaan maar dat is gelijk ook de uitrol termijn... uur overgewerkt en geen zin meer om naar the gym te gaan.

tis geen 10/10 maar zou wel even langs komen bij der.

Vorige week m'n blender na 4+ jaar trouwe dienst kapot laten vallen. Nieuwe besteld en die nu na 2 dagen omgestoten ook weer glas gebroken :(

Haastige spoed in de ochtend is zelden goed

Terug
Naar boven