- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%

Kon mijn lach echt niet inhouden onstage toen de oproeper mij steeds ''Ijslandse/Scandinavische viking'' noemde

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lijkt me toch best chill om daar te wonen.
Maarja ''het gras is altijd groener bij de buren''
Curaçao is 1 en al criminaliteit momenteel.
En blanken zijn daar niet zo heel veilig meer.
3 jaar geleden. Puur voor vakantie is Curaçao nog redelijk te doen, mits je niet in de avonduren naar buiten gaat. Daar wonen is gewoon onverantwoord met de huidige (economische/politieke) situatie, er is al vaak genoeg bij familie daar ingebroken.

Oke, thanks voor de update.
Nu heb ik toch niet veel (kostbare) bezittingen, valt weinig te halen bij mij, inbraak etc. maak ik me dus niet zo druk over.
Wil graag nog wel een keer dat paradijsje bekijken daar.
Dacht dat wonen daar juist super chill zou zijn en alle mensen heel relaxt leven, weer een illusie armer.
Ja
Ook ga ik een keer naar jouw gym voor training met Fox gym pl crew![]()
Ik zie dat dus echt niet gebeuren
Je kunt niet als politie zeggen, he vanaf vrijdag schrijven we geen boetes uit tot 200 eu. En dan een week later, haaa je krijgt ze lekker toch!
Bonden trekken bonnenfilter-actie in
De politiebonden zien af van hun CAO-actie om de inning van ‘kleinere’ verkeersboetes onmogelijk te maken door een ingreep in de politiesoftware. Bij nader inzien blijken de risico’s van het wijzigen van de instellingen van het computersysteem onvoldoende in te schatten. De bonden beraden zich op een aangepaste versie van de actie.
-------------------------------------------------------
De beoogde wijzigingen in de filtersoftware zouden ertoe leiden dat ‘kleinere’ verkeersboetes voor eens en voor altijd uit beeld verdwenen en dus nooit meer geïnd konden worden. De bonden overwegen terug te vallen op hun Plan B: het volledig stilleggen van het computersysteem voor onderhoud. Het praktische gevolg daarvan zou zijn dat de inning van verkeersboetes aanzienlijke vertraging oploopt. Een vervangende actie zal naar verwachting niet eerder dan volgende week officieel worden aangezegd.
proberen te werken terwijl tegenover je 2 buitenlanders elkaars spieren aan zitten te raken
Ja
Ook ga ik een keer naar jouw gym voor training met Fox gym pl crew![]()

Nice, laat het even weten. Misschien kan ik dan ook.
Ik doe altijd alsof ik bij de Fox gym pl crew hoor![]()