XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

sinds mijn vakantie geen 2 dagen op rij vrij gehad. eindelijk nu vandaag en morgen vrij

nu net berichtje '' hey bas, bla bla bla moet allemaal gebeuren ect, kan je AUB morgen van 9 tot 6 werken? ''

:splat:

sinds mijn vakantie geen 2 dagen op rij vrij gehad. eindelijk nu vandaag en morgen vrij

nu net berichtje '' hey bas, bla bla bla moet allemaal gebeuren ect, kan je AUB morgen van 9 tot 6 werken? ''

:splat:

Heb je geld nodig? Dan ja. Kan je wel zonder en heb je geen zin, dan nee.

8 x 8 140kg squat verpest mijn dag.

Mijn challange was namelijk 10 x 8, maar ik kon gewoon niet meer.

Griep...........

Een lekke band en moest daardoor even een half uur wandelen naar huis...

Polyolen, wat trekt m'n pens die zooi slecht.

van 77 kg naar 73 kg door kutgriep. Ben al beter maar zit nog steeds te struggelen met 3000 kcal man man man

Vrouwtje die ik al een tijdje zie was weer eens lekker aan het PMS'en. Ik zou al week of 5 zwaar onredelijk doen (hoe zou dat toch komen :p) en ik toonde niet genoeg interesse in haar gevoelens. Nu boeit dit alles me op zich niet zo veel, behalve dan dag m'n whatsapp en bellijst momenteel ontploft.

Griep, kiespijn(ram ik er zo uit), en me anus doet zeer..

Met me anus ?

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Ook weer een of anderen eikel, die vanaf 6 uur al staat te schuren. weer pal onder mijn raam :mad:
gelukkig zat ik gisteren en eergisteren in de kolere herrie van de noodlift montage/demontage, ik hoop dat er morgen een sloop team komt en deze hele klote flat plat gooit..

motorolie bijvullen, krijg de verpakking niet open. uiteindelijk de verpakking open maar hele hand onder de 5W40.

tja, als het de motor smeert zal het voor het peet ook wel willen.
werkte prima alleen gaat het er heel moeilijk af.

iemand tips?

Net weer aan het bulken, vriendin vindt nu al dat ik een opgeblazen kop krijg:( rip

Terug
Naar boven