MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

kippen dijfilet ipv borstfilet

dat wordt strafcardio vanavond :(

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

>four of a kind azen hebben
>zeiken over iemands geluk

>implying

Had 2 azen in hand, daarna op de flop 2 azen (ruiten en schoppen) en een harten 6, ik blijven checkraisen, harten 9, all-in, hij callt (echt wtf) dropt er een harten 8.

Heeft hij fucking harten 7 en harten 10.

Dat is gewoon zieke luck.

Welke mongol callt er sowieso met zo'n hand als er toch niet meer gebet kan worden. Dat zo'n 0 inzicht kneus wint dat frustreert me mateloos.

Had 2 azen in hand, daarna op de flop 2 azen (ruiten en schoppen) en een harten 6, ik blijven checkraisen, harten 9, all-in, hij callt (echt wtf) dropt er een harten 8.

Heeft hij fucking harten 7 en harten 10.

Dat is gewoon zieke luck.

Welke mongol callt er sowieso met zo'n hand als er toch niet meer gebet kan worden. Dat zo'n 0 inzicht kneus wint dat frustreert me mateloos.

There are some things that can beat smartness and foresight? Awkwardness and stupidity can. The best swordsman in the world doesn't need to fear the second best swordsman in the world; no, the person for him to be afraid of is some ignorant antagonist who has never had a sword in his hand before; he doesn't do the thing he ought to do, and so the expert isn't prepared for him; he does the thing he ought not to do; and often it catches the expert out and ends him on the spot.

;)

Ik zat een keer te pesten en toen pesten ik niet.

Inspirerende tekst, maar er is een verschil tussen bluffen en vol r*tard gaan met onwijs geluk.

Ik heb wel eens in een café poker toernooi de 3e plek verloren door all in te gaan met een straat tegen een kerel die 1 paar had in zijn handen van 4en en een 8 op tafel na de eerste ronde. uiteindelijk pas na de river had hij een een full house. Adios 150 zeker eu voor de nr 3.

Overigens verloor hij in 2 beurten al z'n geld weer maarja,

Mijn moeder wil m'n shake bakers niet meer afwassen :roflol:

Ontstoken vinger, kies afgebroken, nekhernia die opspeelt en dus weer helemaal getaped... dag om te vergeten dus...
Morgen tandarts en weekend werken.. Hmm.. moet beter kunnen..

11kg afgevallen in kleine 2 maanden. Not good :D

all part of the plan

nieuwe layout is net ccplz.

ik huil

waar is de karma! GODVER

rip dbb

wat is dit ik kan niet tegen verandering

Wtf is dit..

Terug
Naar boven