XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dbb lijkt meteen minder actief na de update lol

Heb ik een top online lessenreeks gevonden, is die beveiligd voor downloaden.

Wat is een simpel screencapture-software die niet continu stopt om de 5 minuten en compatibel is met win 10

last van mijn voet:(, hopelijk snel over want moet morgen squatten en heb al teveel squat sessie gemist dit jaar

srs?

ik wil zo'n gym.
instand 20kg gainz op deadlift.

gaat waarschijnlijk niet door, maar zou wel grappig geweest zijn.

Wat de neuk is er met m'n oude vertrouwde dbb gebeurt! :(

Vanacht 01.15 vrij van werk en nu doodleuk weer op stage

Bluhb

yeay dbb laad nu ook niet meer goed.

refreshen helpt ook niet.

heerlijk dat de oude versie met de code uit de steentijd altijd perfect werkte en nu al gejank met de nieuwe.

hallo wie weet welke hormonen assisteren bij de vertering van eiwitten bvd gr

heerlijk dat de oude versie met de code uit de steentijd altijd perfect werkte en nu al gejank met de nieuwe.
Volgens mij wordt er momenteel ook aan gewerkt, kan het mis hebben maar ik ben ontzettend goed dus ik denk het dan weer niet..

Volgens mij wordt er momenteel ook aan gewerkt, kan het mis hebben maar ik ben ontzettend goed dus ik denk het dan weer niet..
Ik denk dat je volledig gelijk hebt Ray, de layout is hier ook om zeep (heb bovenaan geen balk met meldingen meer en elke toetsaanslag maakt dit vak groter :roflol:

heb ik ook, meldingen en shit staan nu onderaan de pagina, scheelt wel weer scrollen:p

was net behoorlijk naar beneden scrollen toen ik mijn logupdate deed, vak was echt enorm gemaakt door DBB.

Vrijwel elk nieuw digitaal product zal in het begin onvoorziene kinderziektes hebben, die er met de weken/maanden/jaren uit gehaald worden. Hoe oud een code is is daarbij niet van toepassing, buiten het feit dat er dus meer tijd overheen is gegaan om de kinderziektes eruit te halen ;).

Terug
Naar boven