- Waardering
- 7.382
WAT?Je mag geen conversatie beginnen met de volgende begunstigden: Frej.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WAT?Je mag geen conversatie beginnen met de volgende begunstigden: Frej.

Vrijwel elk nieuw digitaal product zal in het begin onvoorziene kinderziektes hebben, die er met de weken/maanden/jaren uit gehaald worden. Hoe oud een code is is daarbij niet van toepassing, buiten het feit dat er dus meer tijd overheen is gegaan om de kinderziektes eruit te halen.

Jammer man,
Holy shit, dat is wel een vrij lange tijd ertussenDat is nog het ergste, gelijk weer 6 weken wachten voor je een nieuwe examen plek hebt. En dat je 230 euro weggooid

Tandvleesontsteking en geen tandartsverzekering
Ofwel als een gek zitten googlen voor oplossingen, 3-4x per dag goed poetsen, de juiste tandpasta/mondwater kopen..
Niet echt veel pijn, maar toch erg nerveus...

Ben de 1e keer ook gezakt, maar ik reed dan ook met 80km/u door rood in de bebouwde kom.![]()
Scooter 1 keer gehaald, 2 weken geleden auto gehaald. Examinator zei na kwatiertje rijden; je bent m'n laatste, we gaan maar weer terug.Voor mijn scooter examen had mijn examinator en rijinstructeur er niet zoveel zin in. Rijinstructeur ging erwtensoep eten en examinator liet me 10 minuten in de stad en 10 minuten op een lege dijk rijden..
Serieuze vraag? Acetylcholine, histamine en gastrine om de maag zuur te houden door secretie van HCl (volgens mij telt alleen gastrine overigens als hormoon van deze drie). Verder nog cholecystokinine voor de secretie van het enzymrijke alvleeskliersap (bevat proteases). Ook belangrijk is de secretie van pepsine, maar ik weet niet wat dat reguleert, volgens mij gaat dat neuraal.hallo wie weet welke hormonen assisteren bij de vertering van eiwitten bvd gr
Serieuze vraag? Acetylcholine, histamine en gastrine om de maag zuur te houden door secretie van HCl (volgens mij telt alleen gastrine overigens als hormoon van deze drie). Verder nog cholecystokinine voor de secretie van het enzymrijke alvleeskliersap (bevat proteases). Ook belangrijk is de secretie van pepsine, maar ik weet niet wat dat reguleert, volgens mij gaat dat neuraal.
Secretine helpt vooral indirect (neutraliseren pH in duodenum) en wordt volgens mij doorgaans niet gezien als hormoon dat de vertering van eiwitten bevordert.had inmiddels secretine gastrine en cholecystokinine gevonden als verteringshormonen
he galen waarom heb je niet studie biochemie gedaan groetenSecretine helpt vooral indirect (neutraliseren pH in duodenum) en wordt volgens mij doorgaans niet gezien als hormoon dat de vertering van eiwitten bevordert.
Had geen biologie in m'n vakkenpakket. Groenten.he galen waarom heb je niet studie biochemie gedaan groeten
rip schoolsysteem