XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vrijwel elk nieuw digitaal product zal in het begin onvoorziene kinderziektes hebben, die er met de weken/maanden/jaren uit gehaald worden. Hoe oud een code is is daarbij niet van toepassing, buiten het feit dat er dus meer tijd overheen is gegaan om de kinderziektes eruit te halen ;).

dat weet ik maar ik wilde even zeuren :(

Gezakt voor motorexamen

Dat is nog het ergste, gelijk weer 6 weken wachten voor je een nieuwe examen plek hebt. En dat je 230 euro weggooid
Holy shit, dat is wel een vrij lange tijd ertussen :o
ik weet persoonlijk niet wat normaal is, maar dit lijkt me toch vrij lang..

nou succes alvast ;)

-

Laatst bewerkt:
Tandvleesontsteking en geen tandartsverzekering

Ofwel als een gek zitten googlen voor oplossingen, 3-4x per dag goed poetsen, de juiste tandpasta/mondwater kopen..

Niet echt veel pijn, maar toch erg nerveus...

http://www.tandartsplein.nl/spoelen...len/corsodyl-mondspoeling/G3_H12_C12_P146001/

Haal deze (kan je geloof ik bij apotheek kopen of bij drogist misschien). Werkt erg goed.
Tandarts schrijft deze toch wel voor, waar je dan toch zelf voor moet betalen.
Weet je de oorzaak zelf wel?

Meestal is het tandvleesirritatie, want als je een echte ontsteking hebt, dan heb je wel wat meer pijn haha. Niet téveel poetsen (niet te hard over die plek gaan, beschadig je het alleen maar meer mee) en goed water blijven drinken.

Ben de 1e keer ook gezakt, maar ik reed dan ook met 80km/u door rood in de bebouwde kom. :roflol:

Voor mijn scooter examen had mijn examinator en rijinstructeur er niet zoveel zin in. Rijinstructeur ging erwtensoep eten en examinator liet me 10 minuten in de stad en 10 minuten op een lege dijk rijden..

Voor mijn scooter examen had mijn examinator en rijinstructeur er niet zoveel zin in. Rijinstructeur ging erwtensoep eten en examinator liet me 10 minuten in de stad en 10 minuten op een lege dijk rijden..
Scooter 1 keer gehaald, 2 weken geleden auto gehaald. Examinator zei na kwatiertje rijden; je bent m'n laatste, we gaan maar weer terug.

Tot half 12 bezig geweest met achter wiellager vervangen, alles weer in elkaar maar blijf t zelfde K*T geluid houden. En moet woensdag voor apk :rolleyes:

Pakketje nog niet binnen, morgen weer naar het powitie instituut ..meh..

hallo wie weet welke hormonen assisteren bij de vertering van eiwitten bvd gr
Serieuze vraag? Acetylcholine, histamine en gastrine om de maag zuur te houden door secretie van HCl (volgens mij telt alleen gastrine overigens als hormoon van deze drie). Verder nog cholecystokinine voor de secretie van het enzymrijke alvleeskliersap (bevat proteases). Ook belangrijk is de secretie van pepsine, maar ik weet niet wat dat reguleert, volgens mij gaat dat neuraal.

Serieuze vraag? Acetylcholine, histamine en gastrine om de maag zuur te houden door secretie van HCl (volgens mij telt alleen gastrine overigens als hormoon van deze drie). Verder nog cholecystokinine voor de secretie van het enzymrijke alvleeskliersap (bevat proteases). Ook belangrijk is de secretie van pepsine, maar ik weet niet wat dat reguleert, volgens mij gaat dat neuraal.

had inmiddels secretine gastrine en cholecystokinine gevonden als verteringshormonen

had inmiddels secretine gastrine en cholecystokinine gevonden als verteringshormonen
Secretine helpt vooral indirect (neutraliseren pH in duodenum) en wordt volgens mij doorgaans niet gezien als hormoon dat de vertering van eiwitten bevordert.

Terug
Naar boven