- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spoelen met zout of zuiveringszout..Tandvleesontsteking en geen tandartsverzekering
Ofwel als een gek zitten googlen voor oplossingen, 3-4x per dag goed poetsen, de juiste tandpasta/mondwater kopen..
Niet echt veel pijn, maar toch erg nerveus...
Als we nog karma hadden had ik nu een blokje er bij gehad![]()
Als mijn penis in het echt nou net zo groot was als m'n e penisvoelt alsof mijn e-penis eraf is gehakt, mijne zou al 3 blokjes klein zijn en groeiende

was hij non exisitingAls mijn penis in het echt nou net zo groot was als m'n e penis![]()
Moest je kauwen?Perongeluk slok van 3 dagen oude shake in plaats van nieuwe. Geen aanrader.

Kokhalsen meer.
Smaak heeft 2 uur in me bek gezeten....

13:00 stipt kaarten voor qlimax bestellen, doet het fucking internet 't niet. Dikke cardio 100x de trap op en af gerend, maar hij doet het![]()
Uurtje maar sta god***domme nog steeds in de wachtrij
Als ze zo snel uitverkocht zijn haal ik vast ticket! kan hem altijd nog verkopen mocht ik niet kunnen.
waarom jij er wel door en ik niet op een tablet en 2 pc'sIk ben erdoorAls ze zo snel uitverkocht zijn haal ik vast ticket! kan hem altijd nog verkopen mocht ik niet kunnen.
edit.
Wel duur voor eenfeestje man 72 euro![]()
waarom jij er wel door en ik niet op een tablet en 2 pc's

verpest dat je dagMensen die sinds het WK rugby op tv is opeens al jaren rugby fan zijn