XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

nvm. had pagina moeten verversen voordat ik ging posten.

2012

..... 6 uur ofzo in totaal in de bus zitten naar den haag om wat oude auto's te kieken.....

door m'n rug gegaan, alweer voor de 1000.0000.0000e keer.. vannacht niet kunnen werken .. nu weer slapen... argh

Dat er weer een nieuw abces is ontstaan naast de andere (die op een haar na genezen is)
Dacht ik weer te kunnen trainen, gisteren weer geopereerd, kan ik weer een week of 3 niks... dan heb ik straks 6 weken niet kunnen trainen, damn!

heb tweedegraadsverbranding aan mijn duim, k*t koekenpan.

fking post nl zijn te lui om ff naar achteren te lopen voor een pakketje, nu kan ik die klere zooi weer op een andere tijdstip op gaan halen of laten bezorgen..

maandag vanaf 8.30 tot 21.30...wtf moet je dan de hele dag thuis blijven?

Wat een stel idioten, vorige keer kwam er een half autistische mongol net wanneer ik aan het eten was in de avond..

door m'n rug gegaan, alweer voor de 1000.0000.0000e keer.. vannacht niet kunnen werken .. nu weer slapen... argh

'hoe bedoel je dat? Ik heb ook last van mn onderrug , was helemaal stijf geworden en pijn, kon niet meer recht lopen.

Wat had jij dan en hoe gebeurt?

powerbutton van mn iphone kapot :(

Ik laGGG om 21:00 op bed Expeditie Robinson te kijken ja, ben er daarna weer uitgekropen.;)

Ik ook toevallig, kwam 16:00 thuis, ging ff op bed liggen en kwam er rond 20:45 uit, helaas kon ik om 0:00 niet meer slapen dus dat was mooi genaaid hehehe middagdutje beetje uitgelopen.

'hoe bedoel je dat? Ik heb ook last van mn onderrug , was helemaal stijf geworden en pijn, kon niet meer recht lopen.

Wat had jij dan en hoe gebeurt?

Voetbal, in de B1 tegen Neede away, gast sprong hoog in m'n rug .. nu elke week nog last van.. m'n 3e en 4e ruggenwervels zitten te stug op elkaar ..

verkouden nog steeds :(

Dacht dat ik me glas met drinken wel ff op me been kon zetten. Valt het om.

fking post nl zijn te lui om ff naar achteren te lopen voor een pakketje, nu kan ik die klere zooi weer op een andere tijdstip op gaan halen of laten bezorgen..

maandag vanaf 8.30 tot 21.30...wtf moet je dan de hele dag thuis blijven?

Wat een stel idioten, vorige keer kwam er een half autistische mongol net wanneer ik aan het eten was in de avond..

Wtf is het probleem dan. Als je niet thuis bent wanneer ze het bezorgen, laten ze een briefje achter voor wanneer ze nog eens langskomen. Ben je dan niet thuis mag je het pakketje ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor.
???

Terug
Naar boven