MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

enorme spierpijn in mn adductors :(

Sinds lange tijd weer eens op dit forum, dat wordt niks met werken vandaag...

Kreeg dit in me mail haha, iemand goede troll mail om terug te sturen?

Hey hallo daar …....

Sorry dat ik je even stoor op deze doordeweekse dinsdag. Ik kan het gewoon niet laten om je even een kort berichtje te sturen.

Misschien heb jij het wel veelste druk om deze mail te lezen ... en dat begrijp ik!

Zoals jullie weten ben ik ook een " multi task mum". Werk en gezin lopen soms behoorlijk door elkaar. En soms zit ik ook met mijn handen in het haar omdat ik even niet meer weet hoe ik verder moet :(

En dan komt het er op aan om ook nog eens gezond te blijven eten en leven.... Nou, dat is ook voor mij soms best lastig.

Zo zat ik net met een vriendin te chatten en vertelde haar dat ik echt even geen inspiratie had om te bedenken wat we deze week allemaal kunnen gaan eten en vroeg of zij niet iets voor me wist. ( zoals vrouwen altijd aan elkaar raad vragen :P )

Ze vertelde me dat ze laatst de super simpele recepten van Paleo had uitgeprobeerd en dat ze verbaast was hoe simpel de ingrediënten waren en dat ze bijna alles al gewoon in huis had om te gaan koken.

Natuurlijk was ik benieuwd en ben eens gaan kijken!

En inderdaad ... ze kreeg gelijk!

Aangezien ik graag mijn positieve ervaringen deel omdat ik weet dat jij wellicht ook geen inspiratie hebt om een gezonde maar ook makkelijke maaltijd op tafel te zetten besloot ik je even hierover te mailen.

Dus .... Wil jij super simpel afvallen en wil je kookinspiratie?!

=> Bekijk dan hier en ontdek wat ik ook heb ontdekt!

Hopelijk mag het ook voor jou in je voordeel werken.

Succes vanavond achter de pannen :)

Veel liefs, Fara

Haha wat een soepkip ben jij!

Huisarts heeft zich opgehangen deze ochtend, krijg ik net telefoon van grootmoeder. Jaar of zo geleden mn tandarts.

Al mn dossiers zitten daar op de pc, wat nu?

Al een half uur aan het wachten op levering koi, persoon die moet leveren niet te bereiken. Het is natuurlijk Nederlander. Als het om de betaling zelf gaat moet het absoluut correct zijn, levering who cares?

M'n vader belt: Ik heb pizza voor je mee genomen. Even macros checken gvd helft van m'n calorieren. I cry

hahaha godver zeg :roflol:

Terug
Naar boven