Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik zit naar die 3doc van die versiercoaches te kijken, echt te cringe dit.
Die coaches zijn zelf ook de grootste kneuzen, het onderscheid is niet eens te zien.

Ik ben de echte alpha pua man, niemand kan aan mij tippen.

net of lelijke onzekere mannen advies gaan aannemen van een of andere 10/10 brad pitt die alleen een meid hoeft aan te kijken om haar in bed te krijgen

net of lelijke onzekere mannen advies gaan aannemen van een of andere 10/10 brad pitt die alleen een meid hoeft aan te kijken om haar in bed te krijgen

sig-4133385.YAGpXPd.png

Iemand verstand van bloedonderzoek laten doen? Wil weten hoe veel buisjes (of onderzoekspunten) je kan laten afnemen (laten doen) maximaal per keer en hoe lang daar dan tussen moet zitten.
Beetje rare vraag maar ga geen topic hiervoor aanmaken.

hoeveel buisjes er moet worden afgenomen hangt toch af van hoeveel onderzoek te moeten doen?

bij mij is een keer volgens mij 6x in 2 uur bloed afgenomen iig. Kan je dit soort dingen niet beter aan je dokter vragen?

hoeveel buisjes er moet worden afgenomen hangt toch af van hoeveel onderzoek te moeten doen?

bij mij is een keer volgens mij 6x in 2 uur bloed afgenomen iig. Kan je dit soort dingen niet beter aan je dokter vragen?

Daarom ook de '(of onderzoekspunten)'. Denk dat dat inderdaad belangrijker is.

Ja, alleen als ik naar de dokter ga wil ik het al weten zodat ik kan zeggen wat ik wil, zonder als een debiel te klinken (of weg te gaan met het idee dat ze minder onderzoek laat doen dan dat ik wil).

Voor de dokter hoef je je niet ongemakkelijk te voelen hoor.

Voor de dokter hoef je je niet ongemakkelijk te voelen hoor.

Haha voor de mijne wel :')
Ik moet bepaalde dingen eisen en liefste nog erbij gaan zitten huilen voor ze onderzoek 'toestaat'. Vandaar dat ik voorbereid wil zijn met de kennis hoe veel onderzoekspunten aan bloed er afgenomen kan worden (en niet hoe veel zij wil afnemen) haha.

zal vast afhangkelijk zijn van geslacht en gewicht.

maar denk dat je hier meer aan google hebt en je dokter dan dbb.

zal vast afhangkelijk zijn van geslacht en gewicht.

maar denk dat je hier meer aan google hebt en je dokter dan dbb.

Was ff makkelijker (en gezien de vele aas gebruikers is regelmatig bloed laten controleren) dan veel lezen op google haha

Was ff makkelijker (en gezien de vele aas gebruikers is regelmatig bloed laten controleren) dan veel lezen op google haha

ja maar die zullen als flink buffe vent niet zo snel in de problemen komen dat je teveel bloed afneemt.

Als je bloed doneert nemen ze een halve liter af.

En het meeste bij mij is 14 buisjes geweest.
Hoefde toen niet eens te blijven liggen, dat was pas vanaf 15 buisjes zeiden ze.
Dus zal best wat zijn.
Vraag is alleen of een arts dat ook laat doen als er geen 'goede' reden voor is...

Als je bloed doneert nemen ze een halve liter af.

En het meeste bij mij is 14 buisjes geweest.
Hoefde toen niet eens te blijven liggen, dat was pas vanaf 15 buisjes zeiden ze.
Dus zal best wat zijn.
Vraag is alleen of een arts dat ook laat doen als er geen 'goede' reden voor is...

Oke dankje! Daar kunnen ze denk ik wel een hoop onderzoek mee doen.
Nja dokter moet zelf bepalen natuurlijk.

Terug
Naar boven