- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
nu chocomel en mcdonalds om gainz te redden.
geen ruimte voor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Proef ik hier enige jaloezie?Ik zit naar die 3doc van die versiercoaches te kijken, echt te cringe dit.
Die coaches zijn zelf ook de grootste kneuzen, het onderscheid is niet eens te zien.

net of lelijke onzekere mannen advies gaan aannemen van een of andere 10/10 brad pitt die alleen een meid hoeft aan te kijken om haar in bed te krijgen
net of lelijke onzekere mannen advies gaan aannemen van een of andere 10/10 brad pitt die alleen een meid hoeft aan te kijken om haar in bed te krijgen
Daar heb je god***domme een goed punt.net of lelijke onzekere mannen advies gaan aannemen van een of andere 10/10 brad pitt die alleen een meid hoeft aan te kijken om haar in bed te krijgen
hoeveel buisjes er moet worden afgenomen hangt toch af van hoeveel onderzoek te moeten doen?
bij mij is een keer volgens mij 6x in 2 uur bloed afgenomen iig. Kan je dit soort dingen niet beter aan je dokter vragen?
Voor de dokter hoef je je niet ongemakkelijk te voelen hoor.
zal vast afhangkelijk zijn van geslacht en gewicht.
maar denk dat je hier meer aan google hebt en je dokter dan dbb.
Was ff makkelijker (en gezien de vele aas gebruikers is regelmatig bloed laten controleren) dan veel lezen op google haha
ja maar die zullen als flink buffe vent niet zo snel in de problemen komen dat je teveel bloed afneemt.
Als je bloed doneert nemen ze een halve liter af.
En het meeste bij mij is 14 buisjes geweest.
Hoefde toen niet eens te blijven liggen, dat was pas vanaf 15 buisjes zeiden ze.
Dus zal best wat zijn.
Vraag is alleen of een arts dat ook laat doen als er geen 'goede' reden voor is...
idd jan stomme hommel