XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Buiten de rechtbank om regelen.

Het feit dat ik nog steeds niet weet of ik nu morgen les heb of niet met die verhoogde terreurdreiging. Anders ga ik naar vriendin thuis, maar om 10 uur moet ik daar echt niet meer aankloppen.

Nu heb ik zekerheid wil ze niet meer. Fucking cocktease, zit ik hier met blauwe ballen.

Het feit dat ik nog steeds niet weet of ik nu morgen les heb of niet met die verhoogde terreurdreiging. Anders ga ik naar vriendin thuis, maar om 10 uur moet ik daar echt niet meer aankloppen.
Zekere voor het onzekere nemen en gewoon niet naar de les gaan.

Kan mijn arm nauwelijks optillen

Sinterklaas had vanmorgen niets in mn dochter dr schoen gedaan;(

Ze had dr schoen gezet zonder dat ik (de hulpsint) daar van af wist. Huilend kind aan mn bed vanmorgen. Mn hartje brak toch wel een klein beetje..

Sinterklaas had vanmorgen niets in mn dochter dr schoen gedaan;(

Ze had dr schoen gezet zonder dat ik (de hulpsint) daar van af wist. Huilend kind aan mn bed vanmorgen. Mn hartje brak toch wel een klein beetje..
Is er in het pieten journaal (of hoe heet dat?) niet iets met een pakjesdief, zoals ieder jaar? Kan je makkelijk opin spelen toch (pappa die de dief pakt = held).

bohh als stunna je pakt na stelen van zijn dochter ga je best een slechte avond tegemoet denk ik.

Is er in het pieten journaal (of hoe heet dat?) niet iets met een pakjesdief, zoals ieder jaar? Kan je makkelijk opin spelen toch (pappa die de dief pakt = held).

Gelukkig had ze ook niet gezongen. alleen probeer dat om half 7 sochtends maar eens uit te leggen aan een hysterisch huilend kind.. :o

Vanavond wel gezongen. Nu slaat sinterklaas mij niet over he papa? :roflol:

Ik kan nog steeds moeilijk geloven dat stunna een kind heeft

Ik kan nog steeds moeilijk geloven dat stunna mijn schoonvader is

ik kan nog steeds moeilijk geloven dat niemand om pics heeft gevraagd

Ik kan nog steeds moeilijk geloven dat jet fuel geen steel beams melt.

Na het sporten op je telefoon kijken en vervolgens zien dat je leidinggevende je 3x heeft gebeld. Blijkt dat ik ochtenddienst heb. Beetje verkeerd gekijkt op de rooster njoh. Stinkend en zonder voer aan het werk.

Na het sporten op je telefoon kijken en vervolgens zien dat je leidinggevende je 3x heeft gebeld. Blijkt dat ik ochtenddienst heb. Beetje verkeerd gekijkt op de rooster njoh. Stinkend en zonder voer aan het werk.
Maar de ochtend is al voorbij?

Terug
Naar boven