broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar hebben ze iets voor uitgevonden, hoe heet het ook alweer.
Ohja een duim
oh wat er zijn srs mensen die die gebruiken
uhu.
maar die is vaak veel te lomp
dit is ook niet op te typen doos.
dat ding is ideaal om screenshots te bewerken zodat je ze door kan sturen meteen.
en ff snel notities.
ok, dan is het wel handig ja. even de dickpics fotoshoppen voordat je ze verstuurd
preciesok, dan is het wel handig ja. even de dickpics fotoshoppen voordat je ze verstuurd

ik was serieus een beetje bang om die spoilers te openen![]()

Mis ik iets?

Hoor dit ook voor het eerst

lupusik heb een pdf die het als opgeslagen pdf bestand niet doet (laad de helft van de paginas niet) maar als ik de directe link waar ik hem vandaan heb open doet hij het wel goed (in browser dus) weet iemand waar dit aan ligt?
de jodenik heb een pdf die het als opgeslagen pdf bestand niet doet (laad de helft van de paginas niet) maar als ik de directe link waar ik hem vandaan heb open doet hij het wel goed (in browser dus) weet iemand waar dit aan ligt?
Mogelijk oude versie van de reader op je pc?ik heb een pdf die het als opgeslagen pdf bestand niet doet (laad de helft van de paginas niet) maar als ik de directe link waar ik hem vandaan heb open doet hij het wel goed (in browser dus) weet iemand waar dit aan ligt?
Ik had altijd fiscaal recht van 17:30 uur tot 19:30 uur. Twee keer naartoe geweest, daarna de boeken ritueel verbrand en van mijn hobby mijn werk gemaakt. f**k deze maatschappij jwz.Burgerlijk recht van 14:15 tot 18:00, wie verzint die shit?
wat voor studie deed je?Ik had altijd fiscaal recht van 17:30 uur tot 19:30 uur. Twee keer naartoe geweest, daarna de boeken ritueel verbrand en van mijn hobby mijn werk gemaakt. f**k deze maatschappij jwz.
ik heb een pdf die het als opgeslagen pdf bestand niet doet (laad de helft van de paginas niet) maar als ik de directe link waar ik hem vandaan heb open doet hij het wel goed (in browser dus) weet iemand waar dit aan ligt?
Illuminati en zionistenik heb een pdf die het als opgeslagen pdf bestand niet doet (laad de helft van de paginas niet) maar als ik de directe link waar ik hem vandaan heb open doet hij het wel goed (in browser dus) weet iemand waar dit aan ligt?