XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Niemand wil met me knuffelen

OT. Dit kut weer...

Ruitenwisser voor kapot... 25 km over de snelweg rijden. eng as f**k.

Ruitenwisser voor kapot... 25 km over de snelweg rijden. eng as f**k.
Shiiiit hoop dat het bij jou minder hard regende dan bij mij net. Levensgevaarlijk anders man, dan kun je echt beter stoppen en wachten tot het stopt met regenen..

Shiiiit hoop dat het bij jou minder hard regende dan bij mij net. Levensgevaarlijk anders man, dan kun je echt beter stoppen en wachten tot het stopt met regenen..
Regende pijpenstelen, 80kmh over de snelweg. Was kapot eng.. Maar ouders zijn op vakantie en moest toch thuiskomen he...

ik kan m'n benen niet meer buigen. :)

Regende pijpenstelen, 80kmh over de snelweg. Was kapot eng.. Maar ouders zijn op vakantie en moest toch thuiskomen he...
Ja thuiskomen kan ook een paar uur later. Als je nu pech had was je helemaal niet meer thuisgekomen bro...

Een enorme wodka kater. Ik dacht wodka heeft minder calorieën dan bier, dus het mag wel [emoji32]

Betrapte mezelf er net op dat ik tijdens het fappen eigenlijk alleen maar de quads van de mannelijke co-acteur zat te miren.

Pretty fuckin' homo.

meh die chick was ook niet top, heb veel leukere films man.

zal je ff PM sturen met de nieuwe film die is veel leuker.

Tegen de wind van honderd miljoenmiljaar km per uur in fietsen, terwijl er 100 liter water per seconde uit de lucht op je valt en vervolgens bij de sportschool 20 minuten wachten voordat je naar binnen kon gaan omdat het brandalarm (voor niks) was afgegaan..

die gasten zijn rambuff soms.

zouden die buff worden door alle AAS die ze nemen om libido gainz te maken?

Terug
Naar boven