- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou zelfs tegen je aan liggen broeder
Shiiiit hoop dat het bij jou minder hard regende dan bij mij net. Levensgevaarlijk anders man, dan kun je echt beter stoppen en wachten tot het stopt met regenen..Ruitenwisser voor kapot... 25 km over de snelweg rijden. eng as f**k.
Regende pijpenstelen, 80kmh over de snelweg. Was kapot eng.. Maar ouders zijn op vakantie en moest toch thuiskomen he...Shiiiit hoop dat het bij jou minder hard regende dan bij mij net. Levensgevaarlijk anders man, dan kun je echt beter stoppen en wachten tot het stopt met regenen..
Ja thuiskomen kan ook een paar uur later. Als je nu pech had was je helemaal niet meer thuisgekomen bro...Regende pijpenstelen, 80kmh over de snelweg. Was kapot eng.. Maar ouders zijn op vakantie en moest toch thuiskomen he...
Heb je gelijk in, sla de gym ook daarom over.Ja thuiskomen kan ook een paar uur later. Als je nu pech had was je helemaal niet meer thuisgekomen bro...
want dan is de kater ineens minderEen enorme wodka kater. Ik dacht wodka heeft minder calorieën dan bier, dus het mag wel
Betrapte mezelf er net op dat ik tijdens het fappen eigenlijk alleen maar de quads van de mannelijke co-acteur zat te miren.
Pretty fuckin' homo.

Betrapte mezelf er net op dat ik tijdens het fappen eigenlijk alleen maar de quads van de mannelijke co-acteur zat te miren.
Pretty fuckin' homo.
Want de kater van drank komt door de kcal....Een enorme wodka kater. Ik dacht wodka heeft minder calorieën dan bier, dus het mag wel [emoji32]
Pretty fuckin' homo.