XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gisteren in de auto vond mijn moeder het slim om het raam 5 min open te zetten zodat ze kon roken. Nou kan ik mijn nek niet draaien.
Alleen al om zulke onnozele dingen haat ik rokers. Mijn vrienden vinden het altijd raar als ze bij mij in de auto niet mogen roken...

Op weg richting stappen moet er als het even kan halverwege nog ergens gerookt worden :treuren: Gelukkig rij ik altijd zelf dus ik bepaal of er gerookt wordt of niet..... :)

Alleen al om zulke onnozele dingen haat ik rokers. Mijn vrienden vinden het altijd raar als ze bij mij in de auto niet mogen roken...

Op weg richting stappen moet er als het even kan halverwege nog ergens gerookt worden :treuren: Gelukkig rij ik altijd zelf dus ik bepaal of er gerookt wordt of niet..... :)
Komt het ergste nog, we moesten 2!!!! minuten rijden... ze kon niet wachten, want had al de hele dag niet gerookt... bruh

roken is ook wel echt beta als de neuk.

Even peukje roken brb

Komt het ergste nog, we moesten 2!!!! minuten rijden... ze kon niet wachten, want had al de hele dag niet gerookt... bruh
Huh je zei dat het raampje 5 minuten open stond, maar nu zeg je dat het maar 2 minuten rijden was?!?!?!? Zit je ons te begekken?

Gym geskipped om mezelf vol te douwen met voer. Rip shreds.

Soon maar op1200 test 800 npp

Deze weken zijn gvd een financiële ramp....
dingen gestolen, kapot of terugvorderingen..

Smerig ja, roken in de auto. Kleding, haar en alles gaat zo muf ruiken

Smerig ja, roken in de auto. Kleding, haar en alles gaat zo muf ruiken
Ja dit. Ik krijg ook altijd snel last van m'n ogen en daarna ook van m'n keel als ik in een ruimte ben waar (veel) gerookt wordt.

Heb morgen een verjaardag in een soort schuur bij iemand waar ik weet dat er veel rokers zijn, rook kan nergens weg daar, denk dus dat ik gauw weg ben :o

Oude mails aan het terug lezen (msn gesprekken + hyves krabbels). Zit in een hele feels rollecoaster nu :(

MSN, Generatie van nu weet niet eens hoe dat is.

Pp2g is pas oldskool

Terug
Naar boven