Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je niet zo'n vinkje met onthoud mijn gegevens?Bij Shazam heb ik met het verkeerde Spotify account ingelogd. Iedere keer als ik nu uitlog en opnieuw wil inloggen, pakt mijn telefoon automatisch de ingevoerde gegevens. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Ja heb ik ook eens gehad, moet je even je telefoonnummer geven dan wordt het bijna zeker opgelostBij Shazam heb ik met het verkeerde Spotify account ingelogd. Iedere keer als ik nu uitlog en opnieuw wil inloggen, pakt mijn telefoon automatisch de ingevoerde gegevens. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Dankjewel!Heb je niet zo'n vinkje met onthoud mijn gegevens?
Anders gewoon ff opnieuw downloaden denk.
Voor jou altijdJa heb ik ook eens gehad, moet je even je telefoonnummer geven dan wordt het bijna zeker opgelost

Heeeeee dat is niet zo lief
Druk dit jaar
Voor de eerste keer ook nog eens naar kapper geweest in 13 jaar ofzo. Normaal tondeuse erop en klaar. Voel me wel fancy nu.groet ik moet ook weer nazi schnit nemen alleen mn kapper verneukt het altijd

Voor de eerste keer ook nog eens naar kapper geweest in 13 jaar ofzo. Normaal tondeuse erop en klaar. Voel me wel fancy nu.
Kutte was wel dat het een kapper is zonder afspraak, heb daar meer dan 2u gezeten :') wel een pooltafel, ps4 en gratis bier. Op het einde zelfs whisky, was licht dronken toen het aan mij was![]()

Wtf is dat voor kapper..Voor de eerste keer ook nog eens naar kapper geweest in 13 jaar ofzo. Normaal tondeuse erop en klaar. Voel me wel fancy nu.
Kutte was wel dat het een kapper is zonder afspraak, heb daar meer dan 2u gezeten :') wel een pooltafel, ps4 en gratis bier. Op het einde zelfs whisky, was licht dronken toen het aan mij was![]()
Zo kwam het beter uit de verf.
Twee uur moeten wachten eer het aan mij was natuurlijk
Zoals ik zei, je kan bij deze kapper geen afspraak maken. Binnenkomen en je beurt afwachtenBuitenlandse kapper zeker?Twee uur moeten wachten eer het aan mij was natuurlijkZoals ik zei, je kan bij deze kapper geen afspraak maken. Binnenkomen en je beurt afwachten
Was wel een zogenaamde 'Men's only Barbershop' waar (op het moment toen ik er zat) 2 Belgische kappers bezig waren. Pinnen ging wel

Zeker zo'n 'barber' waar je geacht word om bier te drinken voor de 'experience'. Knip god***domme mijn haar maar gewoon goed met je puntsnor ipv aan de whiskey te zitten en een soort mislukte James Dean act op te voeren. (Sorry tren a vanaf gisteren +50mg)Was wel een zogenaamde 'Men's only Barbershop' waar (op het moment toen ik er zat) 2 Belgische kappers bezig waren. Pinnen ging wel
Wel nice was dat ik dus tijdens het wachten ps4 kon spelen en poolen
Zeker zo'n 'barber' waar je geacht word om bier te drinken voor de 'experience'. Knip god***domme mijn haar maar gewoon goed met je puntsnor ipv aan de whiskey te zitten en een soort mislukte James Dean act op te voeren. (Sorry tren a vanaf gisteren +50mg)