- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
dat feel wanneer je niet weet wat je voor kerst wil.
Ik laat een vest bedrukken

Vraag om een musclemeat cadeaukaart breh
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat feel wanneer je niet weet wat je voor kerst wil.

krijg je in ieder geval iets.Dat feel wanneer je wel wat krijgt, maar niet weet wat en niet weet van wie![]()

Lang niet altijd nee hoor.. als het voorstel goed in elkaar zit.Werkbespreking gehad en nieuw salaris voorstel gedaan, alleen moeten ze overleggen of ze akkoord gaan met mijn voorstel Overleg is standaard nee

gymcrush weet niet goed wat ze wil
op naar feelcity

nog niet gedate. dit was overigens de meid die ik al eerder had gezoend maar het toen ook nog niet wistGewoon blijven daten dan dus tot ze het wel weet he, als ze dat niet wilt dan weet ze in ieder geval wel wat ze niet wil
Of nog niet gedate?
Vertel alles.
ging toen een hele tijd overheen en nu praten we weer ineensKeuze voor haar maken?gymcrush weet niet goed wat ze wil
op naar feelcity
nog niet gedate. dit was overigens de meid die ik al eerder had gezoend maar het toen ook nog niet wistging toen een hele tijd overheen en nu praten we weer ineens
gymcrush weet niet goed wat ze wil
op naar feelcity

naja mist ook een beetje context natuurlijk. ze gaat over een maand 6 maanden stage lopen in engeland wat ook zal meespelen. maar ik vroeg haar dus hoe ze er nu tegenaan keek omdat een bepaalde factor die toen voor haar bepalend was nu niet meer of minder meespeelt. daarop reageerde ze dat ze nog niet zeker weet wat ze wil en mij niet een gevoel wil geven en vervolgens alsnog terugkrabbelen. ze weet dat ik een gevoelige jongen benEn nu zegt ze al dat ze niet weet wat ze wilt?
...
hmm..
voor jezelf; afkappen

feelscity ligt wel vlak naast gainsville dus dat is wel gunstig
Simpel, als jij ook maar vaag interesse in iemand hebt. Dan zeg je toch ook niet 'ik weet het niet'. Vergeet niet dat voor vrouwen de primaire levensbehoefte aandacht betreft... Oftewel, ze gaat je zo lang mogelijk gebruiken om aandacht van je te krijgen tot ze wel iemand tegen komt die haar aandacht geeft én waarmee ze zichzelf kerstavond door ziet brengen. Laat je niet bespelen brah.En nu zegt ze al dat ze niet weet wat ze wilt?
...
hmm..
voor jezelf; afkappen
magEven een vraagje, mag je op je 23e een oud uitziende 17 jarige beroeren of ben ik full-pedo gegaan?![]()
Even een vraagje, mag je op je 23e een oud uitziende 17 jarige beroeren of ben ik full-pedo gegaan?![]()