AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Werkbespreking gehad en nieuw salaris voorstel gedaan, alleen moeten ze overleggen of ze akkoord gaan met mijn voorstel Overleg is standaard nee

gymcrush weet niet goed wat ze wil

op naar feelcity

Gewoon blijven daten dan dus tot ze het wel weet he, als ze dat niet wilt dan weet ze in ieder geval wel wat ze niet wil :x
Of nog niet gedate?
Vertel alles.
nog niet gedate. dit was overigens de meid die ik al eerder had gezoend maar het toen ook nog niet wist :o ging toen een hele tijd overheen en nu praten we weer ineens

En nu zegt ze al dat ze niet weet wat ze wilt?
...
hmm..

voor jezelf; afkappen
naja mist ook een beetje context natuurlijk. ze gaat over een maand 6 maanden stage lopen in engeland wat ook zal meespelen. maar ik vroeg haar dus hoe ze er nu tegenaan keek omdat een bepaalde factor die toen voor haar bepalend was nu niet meer of minder meespeelt. daarop reageerde ze dat ze nog niet zeker weet wat ze wil en mij niet een gevoel wil geven en vervolgens alsnog terugkrabbelen. ze weet dat ik een gevoelige jongen ben :o

En nu zegt ze al dat ze niet weet wat ze wilt?
...
hmm..

voor jezelf; afkappen
Simpel, als jij ook maar vaag interesse in iemand hebt. Dan zeg je toch ook niet 'ik weet het niet'. Vergeet niet dat voor vrouwen de primaire levensbehoefte aandacht betreft... Oftewel, ze gaat je zo lang mogelijk gebruiken om aandacht van je te krijgen tot ze wel iemand tegen komt die haar aandacht geeft én waarmee ze zichzelf kerstavond door ziet brengen. Laat je niet bespelen brah.

Heb je al achter haar verticaal hip thrust gedaan? Zo niet even volhouden

Gainsville dieet is bulk toch?

Even een vraagje, mag je op je 23e een oud uitziende 17 jarige beroeren of ben ik full-pedo gegaan? :o

Voor de wet pedo. Boeie

Nou, bedankt voor de duidelijkheid jongens.
Ze vroeg of ik de foto op haar ID leuk vond.
Geboortedatum: 17 okt 1998

mfw

1389947899299.jpg

Terug
Naar boven