- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AhaIk bedoel de Mediamarkt. Ik ben groot fan van de Jumbo.
wie was meerdere opties open houdenDis b*ch ass bedrijf wat me 1 maand aan het lijntje houd voor een stage plaats, en nu ineens komt met dat ze geen stage plek te bieden hebben. Nu moet ik erg hard opschieten...
Gewoon naar een turk gaan, die keuren elke auto APK goedauto apk afgekeurd. 900,- lichter als het op de budget manier word gemaakt... pfff
(nee ,ik word niet opgelicht,ben zelf ook technisch)
Vroegen mij toen 800€ voor voorremmen, opc schijven dat wel, maar alsnog te veel.Gewoon naar een turk gaan, die keuren elke auto APK goed
alle vrouwen zijn kuthoerenDis b*ch ass bedrijf wat me 1 maand aan het lijntje houd voor een stage plaats, en nu ineens komt met dat ze geen stage plek te bieden hebben. Nu moet ik erg hard opschieten...

Nee man, jumbo doet er alles aan om bij de kassa geen rijen te hebben, in tegenstelling tot ah of de aldi die er naast zit, die heeft 1 kassa open waar de rij tot halverwege de winkel staat.
Bij jumbo sta ik nooit lang ook met deze dagen niet.
Om het maar niet over de lidle te hebben, die sla ik al over, zelfde met aldi dus.
wat een kut baas heb je dan, waarom zou het niet mogen?
je hebt toch gewoon pauze, dan mag je doen wat je wil. hij heeft echt niet het recht om te verbieden dat je flink gaat lopen stouwen.

.We hebben een kerel gehad die elke x moest kotsen, rare vent overigens. Eerste werkdag om 4:00 beginnen, komt hij niet opdagen, belt hij om 11:00 dat hij zich heeft verslapen.
Aan de andere kant was het wel begrijpelijk, ik had al 1 kg kwark en poffertjes op. Mensen staan wel altijd raar te kijken als ik eet.

Das gewoon 1 van de redenen waarom die supermarkten goedkoop zijn, toch? Tijdstip maakt ook heel veel verschil, maar je moet maar net die mogelijkheid hebbenNee man, jumbo doet er alles aan om bij de kassa geen rijen te hebben, in tegenstelling tot ah of de aldi die er naast zit, die heeft 1 kassa open waar de rij tot halverwege de winkel staat.
Bij jumbo sta ik nooit lang ook met deze dagen niet.
Om het maar niet over de lidle te hebben, die sla ik al over, zelfde met aldi dus.
ow tegen mij zeiden ze gewoon dat ik na januari op moest tyfen grDom om de grens op te zoeken. Teamleider zei dat ze gaan kijken of ik vast krijg of weg moet, vast is trouwens volgend jaar wss teamleiderstraject![]()
Groot gelijk van je baas om dat te verbieden nu je meer dan 80 kg weegt.We hebben een kerel gehad die elke x moest kotsen, rare vent overigens. Eerste werkdag om 4:00 beginnen, komt hij niet opdagen, belt hij om 11:00 dat hij zich heeft verslapen.
Aan de andere kant was het wel begrijpelijk, ik had al 1 kg kwark en poffertjes op. Mensen staan wel altijd raar te kijken als ik eet.
ow tegen mij zeiden ze gewoon dat ik na januari op moest tyfen gr
Ja dus, als ik bij mij zie als er weer eens taart staat en ik gewoon mijn zooi op eet en die huiswijfen die er allemaal hetzelfde uit zien, nog nooit enkele vorm van beweging hebben gehad lekker die taart aanvallen twee pauzes lang.We hebben een kerel gehad die elke x moest kotsen, rare vent overigens. Eerste werkdag om 4:00 beginnen, komt hij niet opdagen, belt hij om 11:00 dat hij zich heeft verslapen.
34 POSTS EN WERKELIJK DE MEEST IDIOTE mong**l DIE IK OOIT OP DBB HEB MEEGEMAAKT WAAR HAAL JIJ HET GORE LEF VANDAAN OM MENSEN DIE KLEINER ZIJN DAN 1.70M ZO TE BELEDIGEN [Afbeelding niet meer beschikbaar]??