Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:o Ik bedoel de Mediamarkt. Ik ben groot fan van de Jumbo.

Dis b*ch ass bedrijf wat me 1 maand aan het lijntje houd voor een stage plaats, en nu ineens komt met dat ze geen stage plek te bieden hebben. Nu moet ik erg hard opschieten...

auto apk afgekeurd. 900,- lichter als het op de budget manier word gemaakt... pfff
(nee ,ik word niet opgelicht,ben zelf ook technisch)

baas heeft me verboden om 2600 kcal in een halfuurtje te eten, zo word ik nooit buff

maar niet alle kuthoeren zijn vrouwen

Nee man, jumbo doet er alles aan om bij de kassa geen rijen te hebben, in tegenstelling tot ah of de aldi die er naast zit, die heeft 1 kassa open waar de rij tot halverwege de winkel staat.
Bij jumbo sta ik nooit lang ook met deze dagen niet.
Om het maar niet over de lidle te hebben, die sla ik al over, zelfde met aldi dus.

verschilt per supermarkt, bij mij is het andersom
zei ook een keer dat ik de 4e in de rij was en ze zei dat ze dat niet gezien had lol.

wat een kut baas heb je dan, waarom zou het niet mogen?
je hebt toch gewoon pauze, dan mag je doen wat je wil. hij heeft echt niet het recht om te verbieden dat je flink gaat lopen stouwen.

wat een kut baas heb je dan, waarom zou het niet mogen?
je hebt toch gewoon pauze, dan mag je doen wat je wil. hij heeft echt niet het recht om te verbieden dat je flink gaat lopen stouwen.

We hebben een kerel gehad die elke x moest kotsen, rare vent overigens. Eerste werkdag om 4:00 beginnen, komt hij niet opdagen, belt hij om 11:00 dat hij zich heeft verslapen:roflol::roflol:.

Aan de andere kant was het wel begrijpelijk, ik had al 1 kg kwark en poffertjes op. Mensen staan wel altijd raar te kijken als ik eet.

We hebben een kerel gehad die elke x moest kotsen, rare vent overigens. Eerste werkdag om 4:00 beginnen, komt hij niet opdagen, belt hij om 11:00 dat hij zich heeft verslapen:roflol::roflol:.

Aan de andere kant was het wel begrijpelijk, ik had al 1 kg kwark en poffertjes op. Mensen staan wel altijd raar te kijken als ik eet.

dus?
als iemand moet kotsen omdat ze jou zoveel zien vreten moet hij maar gewoon niet kijken. je hebt pauze en je valt niemand lastig dus gewoon doorgaan.
ze wennen er ook wel vanzelf aan, ik had er echt niet naar geluisterd en er de volgende keer expres nog een schepje bovenop gedaan.

kwark met poffertjes klinkt wel als een nasty combinatie btw

Jou vertellen dat je minder moet eten?

Ik zou ze echt uitlachen en nog een hap nemen

Nee man, jumbo doet er alles aan om bij de kassa geen rijen te hebben, in tegenstelling tot ah of de aldi die er naast zit, die heeft 1 kassa open waar de rij tot halverwege de winkel staat.
Bij jumbo sta ik nooit lang ook met deze dagen niet.
Om het maar niet over de lidle te hebben, die sla ik al over, zelfde met aldi dus.
Das gewoon 1 van de redenen waarom die supermarkten goedkoop zijn, toch? Tijdstip maakt ook heel veel verschil, maar je moet maar net die mogelijkheid hebben

Groot gelijk van je baas om dat te verbieden nu je meer dan 80 kg weegt.

Ja dus, als ik bij mij zie als er weer eens taart staat en ik gewoon mijn zooi op eet en die huiswijfen die er allemaal hetzelfde uit zien, nog nooit enkele vorm van beweging hebben gehad lekker die taart aanvallen twee pauzes lang.
Dan hoor je niemand

jij bent ook wel een ram boute werknemer....
34 POSTS EN WERKELIJK DE MEEST IDIOTE mong**l DIE IK OOIT OP DBB HEB MEEGEMAAKT WAAR HAAL JIJ HET GORE LEF VANDAAN OM MENSEN DIE KLEINER ZIJN DAN 1.70M ZO TE BELEDIGEN [Afbeelding niet meer beschikbaar]??

JIJ BEN GEWOON MET 20 % BAGGER VET TOTAAL GEEN MASSA STRONT EIGENWIJS TOTAAL GEEN VERSTAND VAN BODY BUILDING - VOEDING - TRAINING EN AAS

JE TRAINT AL ZO LANG EN BENT 1-83M EN 85 KG DAN BEN JE GEWOON EEN ECTO MET EEN VETTE PENS
KLAAR UIT

EN WAT JIJ MISS NIET WEET IS DAT BIJNA ALLE PROF BODY BUILDERS INCLUSIEF DE MR. OLYMPIA DEELNEMERS ALLEMAAL OP EEN LENGTE ZITTEN VAN,, 1.70 M - 178M ,,,

EN VOORDAT JE ZO OP MIJ GAAT ZEIKEN EVEN MIJN STATS .....

1.60M .. 51 JAAR .. 12 % ... 80 KG .. SQUAT .. 180 KG .. Deadllift .. 190 kg.. bench-press..140 kg..

DIVERSE C-B-A WEDSTRIJDEN GEWONNEN IN JAREN 80 AL NED. KAMP. 2011 NED. KAMP. MASTERS

DUS GA ALSJEBLIEFT TRAINEN EN HOU VERDER JE BEK HIER OF ROT OP NAAR DAT KUT LAND VAN JE

GR OPA

Terug
Naar boven