KingBubba86
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 163
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Of double dutch rudderen. #nohomo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M'n gym is morgen na 12 uur dicht voor de rest van de week. Meer bro's last van?![]()
Hahahahaha oh god, wat denk je zelfzou @Patriciaa zo'n basic b*ch zijn die hier enkel voor de aandacht van geile mannen zit?![]()

Ik zoek oefeningen voor mn ass, waar ik vrijwel geen quats mee pak.
Ik zou niet weten wat daar aandacht vragen aan is, ik vind nog steeds dat mijn quads te overheersend zijn aan mijn billen. Billen zijn gewoon niet snel groot genoeg
Ik zou niet weten wat daar aandacht vragen aan is, ik vind nog steeds dat mijn quads te overheersend zijn aan mijn billen. Billen zijn gewoon niet snel groot genoeg
Lunges, en Lunges, daarna? Lunges.Ik zou niet weten wat daar aandacht vragen aan is, ik vind nog steeds dat mijn quads te overheersend zijn aan mijn billen. Billen zijn gewoon niet snel groot genoeg
Heerlijke oefening, vooral lopend, maar niet eentje die daarmee echt het verschil maakt

Heerlijke oefening, vooral lopend, maar niet eentje die daarmee echt het verschil maakt![]()
Werkt bij mij beter dan squat en andere meukHeerlijke oefening, vooral lopend, maar niet eentje die daarmee echt het verschil maakt![]()
Hier een oef voor je ass:Heerlijke oefening, vooral lopend, maar niet eentje die daarmee echt het verschil maakt![]()
welke gym lol?M'n gym is morgen na 12 uur dicht voor de rest van de week. Meer bro's last van?![]()
Als je ze zwaar genoeg neemt wel hoor... Enkele weken terug zag ik een vrouw lunges doen met 45kg dumbells in elk hand (met wraps natuurlijk). Behalve squats was dat het enige wat ze deed voor glutes.Heerlijke oefening, vooral lopend, maar niet eentje die daarmee echt het verschil maakt![]()
Lunges met wraps?Als je ze zwaar genoeg neemt wel hoor... Enkele weken terug zag ik een vrouw lunges doen met 45kg dumbells in elk hand (met wraps natuurlijk). Behalve squats was dat het enige wat ze deed voor glutes.
Dat ass tho!
Zal wel lunchen bedoelen
Zou wel eens een vrouw lunges willen zien doen met 90kg.Ik lunch met straps. Kaulo zware broodjes mein n*ger.