AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gisteren hele dag werken.. zou vandaag kerst vieren.. zal je net zien.. ben ik ziek.. :( *net uit bed*
Ken t gevoel.. ging van op tijd opstaan om te trainen, naar stilletjes op de bank zitten, naar naar de wc sprinten om me helemaal leeg te kotsen... nu in trainingspak, dikke trui en fleece deken nog klappertandend op de bank.

Jeuj kerstgevoel....

Wel goed voor de cut

Ken t gevoel.. ging van op tijd opstaan om te trainen, naar stilletjes op de bank zitten, naar naar de wc sprinten om me helemaal leeg te kotsen... nu in trainingspak, dikke trui en fleece deken nog klappertandend op de bank.

Jeuj kerstgevoel....

Wel goed voor de cut
Das Kut met peren inderdaad.. :(

Beterschap in ieder geval..
als je aan het cutten bent inderdaad niet zo een ramp... maar ben aan het bulken. :o
Voordeel.. ik kan ziek zijn en gewoon rustig doorvreten. :D

Jeuj kerstgevoel....

Wel goed voor de cut
Thanks jij ook beterschap.
Dooreten... no way mijn maag twijfelt al bij thee en water... dus laat vast voedsel maar ff zitten

Heel idioot op m'n voorligger ingereden op een kruispunt. Laatste keer dat ik de auto neem na een nachtdienst.

Eerst vijf minuten zitten vloeken voor ik uitstapte :roflol:

kutboel

squatsessie na eerste set moeten afkappen omdat ik rare steken in mijn knie kreeg

feelsdepressief man

justin-bieber.jpg
Het is niet omdat je van p**mel houdt dat je meteen gay bent.

Overbelaste pols, moet dus kiezen tussen 5 keer pd fappen of 3x pw gaan trainen. Dilemma's dilemma's.
3 weken volledige rust volgens dokter :(

2 dagen op bed gelegen... stug naar werk gegaan.. nu alweer terug en op bed.. :o

knie aids linker knie is over:)

knie aids rechter knie komt terug.
mijn lichaam is echt naar de klote en gaat steeds verder stuk als ik ook maar iets probeer te doen.

Terug
Naar boven