XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

750mg pharma sus gezet, was de eerstvolgende uren dizzy as f**k, irritant dus

why hello there insomnia

Kerstmis

Kerst met het gezin en aanhang.

Als het een kneusje is dan OK, maar als iemand het netjes vraagt bied ik altijd aan om af te wisselen zodat diegene niet hoeft te wachten. Dat werkt natuurlijk twee kanten op.
Waar doe jij 7 sets van trouwens? lol

Benchen, volume heet dat.
Ik had aangeboden om samen te benchen, maar dat wilde hij niet, ik moest maar opschieten en mocht niet langer dan een half minuutje rusten na zware sets.

Ook een keer goede bertface toen iemand vroeg hoe lang ik nog bezig was met squatten.

" nog 2 warming up setjes, dan 4 worksets, half uurtje ofzo "
Die kop :roflol:

Maar mensen mogen bij mij altijd tussendoor, dat dan weer wel.

Hahaha ja snappen er dan niks van he :p
Bij mij ook wel, mja (zie bovenstaand) als ze niet willen..

stelletje paupers lopen super lomp vuurwerk af te steken hier. ik voelde em letterlijk trillen. ik doe even het raam open om te kijken wat er aan de hand is en heel mijn kamer stinkt naar fucking rook

nog een zon bom en ik bel de politie

Lel is blijkbaar precies hetzelfde gebeurt als anderhalf jaar geleden bij dezelfde buren

Er is Blijkbaar gisteravond toen ik niet thuis was een brandbom oid in de voortuin van de buren geflikkerd. En dan denk je dat je in een rustig dorp woont
Van mei vorig jaar.

stelletje paupers lopen super lomp vuurwerk af te steken hier. ik voelde em letterlijk trillen. ik doe even het raam open om te kijken wat er aan de hand is en heel mijn kamer stinkt naar fucking rook

nog een zon bom en ik bel de politie
Wees blij dat je niet in een gat woont waar carbid schieten wordt gedoogd

Wees blij dat je niet in een gat woont waar carbid schieten wordt gedoogd

hier in de omgeving wordt echt overal carbid geschoten op oudjaarsdag.
sommige plekken met tientallen melkbussen naast elkaar.

wordt niet gedoogd, maar politie kan gewoon niets doen omdat overal vreugdevuren midden op de weg staan en de politie er dus niet kan komen.
elk jaar weer een chaos met oud en nieuw.

hier in de omgeving wordt echt overal carbid geschoten op oudjaarsdag.
sommige plekken met tientallen melkbussen naast elkaar.

wordt niet gedoogd, maar politie kan gewoon niets doen omdat overal vreugdevuren midden op de weg staan en de politie er dus niet kan komen.
elk jaar weer een chaos met oud en nieuw.
Hahahaha! Waar woon jij? :roflol:

van die ranzige visolie boeren :(

tfw fucking iedereen wat met kerst doet, en ik gewoon m'n ub train wil doen.

Terug
Naar boven