- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Aah explains so much

Hmm... zou jouw butthurt voort kunnen komen uit het feit dat je een vorm van autisme hebt? Zou serieus wel je gedrag verklaren.Nee, wel een beetje kansloos om daar zo'n grap over te maken.
Kan me namelijk echt niet voorstellen dat je het serieus bedoelde

Zijn wel een paar autisten die ik ken die zo pratendoes anyone else le autism lmao ik ben echt zo OCD xDDDD =pppp omg barst in me scherm ik ben like zoo depressief!!!
-het internet
Of van die taalpuristen zijn.Niet zo erg dat je een mening hebt, maar je hebt het vaak fout en in plaats van je fout toe te geven ga je full r*tard. Dat is wat mensen stoort en waarom niemand je eigenlijk serieus neemt, behalve skyblazer dan, dat ik weet. PHM can confirm?Dat zei Hoody eerder ook, ik kom te formeel overDaarbij is het heel vaak voorgekomen dat wanneer ik niet serieus ben, mensen mij toch serieus nemen en dan denken dat ik een stom k*twij* ben
Stiekem ben ik dat ook gewoon
Grapje
Daarbij heb ik een best wel uitgesproken mening en deel ik het al snel als ik het ergens niet mee eens ben of zeg het als iemand dingen zegt/doet die ik niet fijn vindt.
Niet iedereen kan daar even goed mee omgaan
@Steensteen
Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.
Overigens is dat wel weer een ander onderwerp dan ''weten wanneer je humor voor je moet houden'', ik ga niet ongepast lachen om aandoeningen en dergelijke.
Dit is een typische autistenopmerking"gr" is gewoon afkorting van groeten en word al wel vaker gebruikt. Ik geloof het pas als er gr Jan gepierd word

Daarbij is het heel vaak voorgekomen dat wanneer ik niet serieus ben, mensen mij toch serieus nemen en dan denken dat ik een stom k*twij* ben