MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik heb een milde vorm van autisme (pdd-nos)
Aah explains so much:o
Nee, wel een beetje kansloos om daar zo'n grap over te maken.
Kan me namelijk echt niet voorstellen dat je het serieus bedoelde
Hmm... zou jouw butthurt voort kunnen komen uit het feit dat je een vorm van autisme hebt? Zou serieus wel je gedrag verklaren.:trollface:
does anyone else le autism lmao ik ben echt zo OCD xDDDD =pppp omg barst in me scherm ik ben like zoo depressief!!!

-het internet
Zijn wel een paar autisten die ik ken die zo praten:o Of van die taalpuristen zijn.
Dat zei Hoody eerder ook, ik kom te formeel over :) Daarbij is het heel vaak voorgekomen dat wanneer ik niet serieus ben, mensen mij toch serieus nemen en dan denken dat ik een stom k*twij* ben :rolleyes:
Stiekem ben ik dat ook gewoon :o
Grapje

Daarbij heb ik een best wel uitgesproken mening en deel ik het al snel als ik het ergens niet mee eens ben of zeg het als iemand dingen zegt/doet die ik niet fijn vindt.
Niet iedereen kan daar even goed mee omgaan :x
@Steensteen
Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.
Overigens is dat wel weer een ander onderwerp dan ''weten wanneer je humor voor je moet houden'', ik ga niet ongepast lachen om aandoeningen en dergelijke.
Niet zo erg dat je een mening hebt, maar je hebt het vaak fout en in plaats van je fout toe te geven ga je full r*tard. Dat is wat mensen stoort en waarom niemand je eigenlijk serieus neemt, behalve skyblazer dan, dat ik weet. PHM can confirm?
"gr" is gewoon afkorting van groeten en word al wel vaker gebruikt. Ik geloof het pas als er gr Jan gepierd word
Dit is een typische autistenopmerking:roflol::roflol::roflol:

mn ouders vroegen ook laatst of ik een autisme test wilden laten afnemen :roflol:

Hmm... zou jouw butthurt voort kunnen komen uit het feit dat je een vorm van autisme hebt? Zou serieus wel je gedrag verklaren.:trollface:

Zijn wel een paar autisten die ik ken die zo praten:o Of van die taalpuristen zijn.

Niet zo erg dat je een mening hebt, maar je hebt het vaak fout en in plaats van je fout toe te geven ga je full r*tard. Dat is wat mensen stoort en waarom niemand je eigenlijk serieus neemt, behalve skyblazer dan, dat ik weet. PHM can confirm?

Ik vind jou af en toe echt een botte lul maar ik kan dan weer wel waarderen hoe je iedereen gewoon loopt te trollen.
3 reeten

9c5cdacf965c6b671b3597703ab8a10ea95a67802a8fe3ea5063f926b116db7c.jpg

gr

heb ik hier al weleens verteld dat ik mezelf in een gesprek perongeluk voorstelde als "hoi ik ben jan groet jan" in een IRL gesprek

toen na een bertstare gewoon weggewandeld natuurlijk
Ach ik heb die kraakpand lijn op stap wel eens vaker gegooid, het kan erger bruh.

Maar mss zijn we wel allemaal een verzinsel van een autist en is dit leven de fantasie van een mega autist, heb je daar al eens overnagedacht? zo ja, dan heb je zeer zeker autisme.

Mening fout hebben
Wat
Waarom zou skyblazer mij serieus nemen? Ik heb hem al heel lang niet gesproken lol

Mening fout hebben
Wat
Waarom zou skyblazer mij serieus nemen? Ik heb hem al heel lang niet gesproken lol
Een mening kan nog steeds fout zijn als hij gebaseerd is op feiten die niet kloppen. Voorbeeld: ik vind alle Marokkanen crimineel, want ze stelen allemaal. Dit klopt niet en is toch jouw mening. Ik snap dat het moeilijk voor je is, want op de basisschool zeiden ze dat iedereen zijn mening goed was, maar hij kan gewoon fout zijn.

Vanilla whey in je cola zero pleuren is blijkbaar geen goed idee.

Ik had zin in cola vinalla maar nu zit alles onder het schuim hier. 't Is ook niet te zuipen want de koolzuur hecht zich blijkbaar aan het wheypoeder, waardoor de prik eraf is.

Terug
Naar boven