- Waardering
- 1.368
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
En dan zeggen dat je haar muurtje wel wilt witten"hoi ben je stukadoor gezien die lage schmink op je gezicht"
rip 2 keer gebeurd dat ik klap kreeg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan zeggen dat je haar muurtje wel wilt witten"hoi ben je stukadoor gezien die lage schmink op je gezicht"

zover ben ik nooit gekomen
lekkere pastaAls je faalt op de 100 kg door grip problemen kun je beter een andere zoek sporten.
In zeker mate geldt dit overigens ook voor je broer trouwens.
Ik snap niet waarom dit, in deze tijd, nog zo'n taboe is
De sociale foutjes die ik zo nu en dan maak zijn soms om te lachen ja, maar soms zit ik er ook mee. Is uiteindelijk een kwestie van accepteren imo
@EigenWereld van wie ben jij eigenlijk het kloontje?
lijkt me sterkals je er maar zelf goed mee weet om te gaan, wat de rest vind maakt niet uit.
MikoB
mikob was toch een zware kuurder?
of stel ik me nu iemand anders voor
of stel ik me nu iemand anders voor
nee man volgens mij is dat een ander. Wat stunna zegt dus
Ik was iig niet treurig toen MikoB werd gebanned
dem feels voor gs meisjes are stronggod***domme man, dan is mijn "zal ik van jouw sterretje een rondje maken" nog minder erg"hoi ben je stukadoor gezien die lage schmink op je gezicht"
PauperceptionIemand heeft de wiet uit m'n jas gejat bij de sportschool![]()
Oh, valt mee hoor.
Oh, valt mee hoor.
Ik durf er eigenlijk wel geld om te verwedden dat ik een betere opvoeding heb gehad dan jij.
Grapje jongen, gebruikte het woord pauper alleen maar omdat je dat zelf zo vaak gebruikt.
1/6 > 9/11
Volstrekt irrelevant.Oh, valt mee hoor.
Ik durf er eigenlijk wel geld om te verwedden dat ik een betere opvoeding heb gehad dan jij.