XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:( vandaag afscheid moeten nemen van veel mensen doordat het de laatste lesdag was voor minor

Je kan altijd nog later afspreken maar toch...

Geen leuk momentje

Zometeen ff een muur stompen om mijn mannelijkheid terug te krijgen
Heb je gehuild bro?

:( vandaag afscheid moeten nemen van veel mensen doordat het de laatste lesdag was voor minor

Je kan altijd nog later afspreken maar toch...

Geen leuk momentje

Zometeen ff een muur stompen om mijn mannelijkheid terug te krijgen
ik ken de helft van de namen van de mensen uit mijn klas niet gr

Autisten

gelukkig ken ik iedereen op dbb wel

Vandaag lekker iemand lopen bashen in de groepsapp van m'n klas

sneeuw

We hebben nog 18 leerlingen over van de 32 in de klas van begin schooljaar dus niet echt de moeite waard om te leren kennen nee

Ik ken iedereen uit m'n klas en ga met de meesten ook wel om, alleen volgend blok gaan alle klassen door elkaar rip

Nu ik er over na denk, nog 1 week school en dan alleen nog maar stage idd. Als ik iig een stage ga vinden :roflol:

15 uur bezig, wil ik ff netflix kijken, moet ik mijn laptop updaten wat ik niet meer kan uitstellen.

nou tot morgen gr

Ik had liever van niet, zelf de druk van een onderbroek was alsof ik net een schop in mn noten had gekregen. Dat staat toch in de top 3 pijnlijkste blessures die ik ooit heb gehad.
Ah ja. De torsio testes. Heerlijk was dat. Weet nog hoe hard ik liep te bidden of het alsjeblieft over kon zijn voordat ik met afstervende testikel naar de spoed moest en ondertussen als een ijsbeer rond liep te lopen van de pijn.

Ah ja. De torsio testes. Heerlijk was dat. Weet nog hoe hard ik liep te bidden of het alsjeblieft over kon zijn voordat ik met afstervende testikel naar de spoed moest en ondertussen als een ijsbeer rond liep te lopen van de pijn.
Ben ik even blij dat ik nooit seks heb

Terug
Naar boven