MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

'tofuhapjes' gehad van een teringveganwijf tijdens een avondje pokeren, en nu stopt mijn anus niet met lekken.

'Ja dit is tofu-chicken, en dit is tofu-bacon' terwijl het allemaal de consistentie had van lauwe halfrotte aardappel en het gewoon naar bouillon smaakt.

Ze waren dus nog niet eens goed te vreten, dat spul moet verboden worden.

carnivore akbar

Laatst bewerkt:
Deed me hier aan denken:

tijdens de middag kippensoep gehad om op te warme.

Na een uurtje begon heel mn gezicht te tintelen, vraag ik of er curry in zit, "oh ja is kip curry soep, had ik toch gezegd". Nee t**f, dat heb je niet gezegd.

Direct naar huis om citirizine, brengt niet meer op, ballonkop, visseogen, hoofdpijn en alles uitgekotst.

Smerig wijf had me kunnen vermoorden. Het grootste nadeel aan zwartwerk, je kan niks terugvorderen.

Kapot na een lange werkdag; film in de bios en voor de rest fifa op de ps. Pff, gelukkig word ik ervoor betaald :zweet:

Band lek dus nu moet ik met de bus en deels lopend naar de sportschool, allemaal onnodige cardio rip :(

Band lek dus nu moet ik met de bus en deels lopend naar de sportschool, allemaal onnodige cardio rip :(
rip gains
Edit: hangt er wat vanaf. Als je anders 20km moet fietsen tot sportschool en nu kan je voor 19km de bus pakken en moet je maar 1km stappen dan doe je minder cardio :D

Venster op het werk dit weekend open geklapt. En dus heel het weekend open gestaan. Daar bovenop de verwarming die niet wou
opstarten door de kou. Nu semi frozen. Let it go!

Linker knie verder stuk gemaakt

-

Laatst bewerkt:
dus dit is mijn schrijfstijl als ik ziek ben door een wijf waar ik daardoor sterke minachting voor heb :roflol:

Goed om te weten.

deze kan ik mij ook nog herinneren:

meest rampzalige ****date ooit gehad...

Meid dacht dat het lekker zou zijn om keihard aan mn linkernoot te zuigen. Hij doet nu nog steeds pijn.

mijn noot blijft steken geven, the **** is happening. Kan amper mn been bewegen of ik heb net een schop erin...

halp

**** that, meeste vrouwen zijn al rotslecht in bed maar dit gaat erover.

Mijn linkernoot staat stevig gezwollen, (nog) geen verkleuring. Bij de minste friction is het nutshot-pijn.

Ben echt aan het overwegen om naar spoed te gaan.

De belangrijkste differentiaal diagnose bij (jonge) mannen met (sub)acute scrotale pijn is torsie van het testikel. Torsio testis komt vooral voor rond de puberteit en veroorzaakt een acute heftige pijn.

Ik had liever van niet, zelf de druk van een onderbroek was alsof ik net een schop in mn noten had gekregen. Dat staat toch in de top 3 pijnlijkste blessures die ik ooit heb gehad.

Jij bent een unicum op 't gebied van geslachtsblessures, die hechting in je lul was ook niet al te best.

Vanmorgen spontaan 'wajow' gezegd. Gister ook al :(

:( vandaag afscheid moeten nemen van veel mensen doordat het de laatste lesdag was voor minor

Je kan altijd nog later afspreken maar toch...

Geen leuk momentje

Zometeen ff een muur stompen om mijn mannelijkheid terug te krijgen

Stuur een snapchat van m'n bakje kwark waarin ik wenste dat het een bigmac was.
Stuurt @Steensteen een foto van kebab drenched in saus terug.. :(

Terug
Naar boven