broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
verdomme kijk op buienradar wanneer het droog wordt maar ik kan nederland nergens vinden
nu weet ik nog niks
![]()
hier is het nog droog gr jan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verdomme kijk op buienradar wanneer het droog wordt maar ik kan nederland nergens vinden
nu weet ik nog niks
![]()
Ik moet een weekje op vakantie, maar ben inspiratieloos m.b.t. de bestemming. Enige hulp bb.nl broeders?![]()
Lekker naar Syrië gaan man, het weer schijnt goed te zijn.Ik moet een weekje op vakantie, maar ben inspiratieloos m.b.t. de bestemming. Enige hulp bb.nl broeders?![]()
Midweekje Hendrik-Ido-Ambacht. Aanrader.Ik moet een weekje op vakantie, maar ben inspiratieloos m.b.t. de bestemming. Enige hulp bb.nl broeders?![]()
Wil t binnen europa houden, heb sowieso weinig zin om te gaan;/Japan (niet dat ik er zelf geweest ben maar lijkt me vet om te zien)
Will keep this in mind, thnxLekker naar Syrië gaan man, het weer schijnt goed te zijn.

Bromfietser komt onder auto in Hendrik-Ido-Ambacht
Japan (niet dat ik er zelf geweest ben maar lijkt me vet om te zien)
Bahama's met ene tussenstop in Miami
Japan is niet zo speciaal imo en het is best duur.

Ik moet een weekje op vakantie, maar ben inspiratieloos m.b.t. de bestemming. Enige hulp bb.nl broeders?![]()
Ben je er geweest? Japan is wel echt een van de meest focked up landen, lijkt me leuk dat eens te zien![]()
Ken genoeg kerels die rijden als een oud wijf.hierbij is nog niet meegenomen dat vrouwen niet kunnen auto rijden, die doen gemiddeld ook nog langer over dezelfde rit![]()