Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net ecto genoemd door een skeletto :(

Mensen vragen altijd of ik natty ben

Enorm frustrerend als 2 personen die zelf alleen op machines trainen bij de balie gaan klagen om deadlift lawaai. Ik gebruik altijd matjes en laat het gewicht nooit vallen. Het is gewoon lastig om 200kg+ geruisloos te doen, tenzij je Jesse Norris heet dan.

Enorm frustrerend als 2 personen die zelf alleen op machines trainen bij de balie gaan klagen om deadlift lawaai. Ik gebruik altijd matjes en laat het gewicht nooit vallen. Het is gewoon lastig om 200kg+ geruisloos te doen, tenzij je Jesse Norris heet dan.
Ik deadlift met kettingen om de stang heen voor extra veel lawaai dat ik zelf niet horen kan.

[Link niet meer beschikbaar] :roflol:

klopt is echt heel irritant. Nog irrantenter als ze meteen na je setje beginnen te zeiken

Ik was ook direct daarna naar huis gegaan, terwijl ik eigenlijk nog een zware 5 rep set moest doen.
Waarom laat je je zo kennen dan? Als mensen het niet eens vragen, maar ook nog eens achter mijn rug om doen, zou ik er bij wijze van spreken nog 20kg bij gooien.

Waarom laat je je zo kennen dan? Als mensen het niet eens vragen, maar ook nog eens achter mijn rug om doen, zou ik er bij wijze van spreken nog 20kg bij gooien.

Het lijkt me dat een zware 5 repper meer geluid maakt, dat had dus geen zin.

Het is gewoon onterecht als 2 personen (van de 100?) heel de gym naar hun wensen proberen te veranderen. Ik krijg doorgaans positieve reacties om mijn deadlifts.

je reps niet afmaken om vervolgens op het forum te zeuren gaat niets oplossen

gewoon negeren en als je het netjes wilt oplossen (LOL) aangeven dat het niet anders kan

Wij zeggen toch ook: f**k hen, ga liefst zelfs nog wat meer lawaai maken zelfs. Trek je er niets van aan.

Terug
Naar boven