- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Massa: 98kg
Haha ecto
Wow door jullie wil ik echt on pestkoppen
Ik deadlift met kettingen om de stang heen voor extra veel lawaai dat ik zelf niet horen kan.Enorm frustrerend als 2 personen die zelf alleen op machines trainen bij de balie gaan klagen om deadlift lawaai. Ik gebruik altijd matjes en laat het gewicht nooit vallen. Het is gewoon lastig om 200kg+ geruisloos te doen, tenzij je Jesse Norris heet dan.
Ik deadlift met kettingen om de stang heen voor extra veel lawaai dat ik zelf niet horen kan.
[Link niet meer beschikbaar]Enorm frustrerend als 2 personen die zelf alleen op machines trainen bij de balie gaan klagen om deadlift lawaai. Ik gebruik altijd matjes en laat het gewicht nooit vallen. Het is gewoon lastig om 200kg+ geruisloos te doen, tenzij je Jesse Norris heet dan.

Gewoon normaal doen met die gewichten. Ik kom gvd toch naar de gym om te socializen man.Het is toch niet zo gek om wat lawaai te horen in een gym? Je komt er toch niet om te dammen.
Enorm frustrerend als 2 personen die zelf alleen op machines trainen bij de balie gaan klagen om deadlift lawaai. Ik gebruik altijd matjes en laat het gewicht nooit vallen. Het is gewoon lastig om 200kg+ geruisloos te doen, tenzij je Jesse Norris heet dan.
klopt is echt heel irritant. Nog irrantenter als ze meteen na je setje beginnen te zeiken
Waarom laat je je zo kennen dan? Als mensen het niet eens vragen, maar ook nog eens achter mijn rug om doen, zou ik er bij wijze van spreken nog 20kg bij gooien.Ik was ook direct daarna naar huis gegaan, terwijl ik eigenlijk nog een zware 5 rep set moest doen.
Waarom laat je je zo kennen dan? Als mensen het niet eens vragen, maar ook nog eens achter mijn rug om doen, zou ik er bij wijze van spreken nog 20kg bij gooien.
Precies mijn punt. Waarom zou het jou interesseren?Het lijkt me dat een zware 5 repper meer geluid maakt, dat had dus geen zin.
Het lijkt me dat een zware 5 repper meer geluid maakt, dat had dus geen zin.