MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat is mooi jammer, om je tegemoet te komen geven we je 5 euro korting op je nieuwe bestelling voor op het juiste adres.

- Ralf

* - René

Morgen even langs rijden. Als ik t niet mee krijg kan ik misschien René erop afsturen met een sigarenknippertje #pinkie

2e paar oortjes in korte tijd wat tussen m'n riem is gekomen met squatten :sad:

caught the feels.

gister met mijn dronken kop 's nachts bijna een uur door de regen en wind gelopen met alleen een tanktop aan.

f**k regen
Dus jij gaat bij 6°C 's avonds in een tanktop naar café om je te bezatten? Of hoe moet ik dit zien?

Ernstig slaaptekort
Tot 20:00 les..
Moet nodig scheiten
Honger en dorst
Chagrijnig
Alles is kut

Kies: nooit meer plassen of nooit meer poepen?

Nooit meer plassen

Poepen is lekker namelijk
Ik ben geneigd met je mee te gaan in deze opvatting, echter had ik vandaag van die zachte poep waarbij je tijdens het poepen al weet dat het een zooitje gaat worden. Dan vervloek ik het. Maar er gaat niets boven zo'n dikke, harde boomstam drukken tijdens het lezen van het ochtendnieuws.

Ik ben geneigd met je mee te gaan in deze opvatting, echter had ik vandaag van die zachte poep waarbij je tijdens het poepen al weet dat het een zooitje gaat worden. Dan vervloek ik het. Maar er gaat niets boven zo'n dikke, harde boomstam drukken tijdens het lezen van het ochtendnieuws.

Haha had precies het zelfde,ben maar gaan douchen anders kwam k aan het vegen aan :roflol: :roflol:

Terug
Naar boven