Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ruzie met vriendin. Kwam vannacht thuis en ze rook een vrouwenluchtje op me. (Wtf detective/psycho??)
Nu word ik dood gezwegen. (Yes lekker rustig)

Ze heeft dus wel gelijkje ex heeft stiekem haar flesje op je leeggespoten.
en andersom:bukkake:

Helemaal verheugt op m'n training, zou borst en triceps lekker pakken.
kom ik aan bij basic-fit ... DEUR GESLOTEN, god***domme:headbang:
Was vergeten dat het weekend was, snap niet waarom basic fit in het weekend maar om 4 uur dicht gaat??

Was vergeten dat het weekend was, snap niet waarom basic fit in het weekend maar om 4 uur dicht gaat??
Zijn er zat die open zijn 24/7 tegenwoordig

Zijn er zat die open zijn 24/7 tegenwoordig
Meeste basic-fits kun je wel terecht tot s'avonds laat van maandag tot vrijdag, alleen in zaterdag en zondag zijn ALLE basic fits maar tot 4 uur open.
Behalve de basic fit in Zoetermeer, die is echt 24/7 open. maar dat is ook de enige...

Morgen weer een dag :o

Rip morning afterpill €12.10. Had liever tren gekocht:(

Die interface van kickasstorrets is veranderd.. Iemand die weet of er een mogelijkheid is om die terug zoals voorheen te krijgen?

Loop met carnaval verkleed als spartaan en er zijn alleen mannen die in m'n kont knijpen :(

Loop met carnaval verkleed als spartaan en er zijn alleen mannen die in m'n kont knijpen :(

Gisteren ook naar Carnaval geweest. Ging als chinees. Vier keer in mn kont geknepen; 3 keer door oudere dames en 1 keer door een hele vage gast die niet snapte dat ik het niet zo waardeerde.

Terug
Naar boven