- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
terug negged
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ruzie met vriendin. Kwam vannacht thuis en ze rook een vrouwenluchtje op me. (Wtf detective/psycho??)
Nu word ik dood gezwegen. (Yes lekker rustig)
Maar hoe komt dat luchtje daar?Ruzie met vriendin. Kwam vannacht thuis en ze rook een vrouwenluchtje op me. (Wtf detective/psycho??)
Nu word ik dood gezwegen. (Yes lekker rustig)
:$
Mensenkennis is ver ontwikkeld bij haar :$
Zijn er zat die open zijn 24/7 tegenwoordigHelemaal verheugt op m'n training, zou borst en triceps lekker pakken.
kom ik aan bij basic-fit ... DEUR GESLOTEN, god***domme
Was vergeten dat het weekend was, snap niet waarom basic fit in het weekend maar om 4 uur dicht gaat??
Meeste basic-fits kun je wel terecht tot s'avonds laat van maandag tot vrijdag, alleen in zaterdag en zondag zijn ALLE basic fits maar tot 4 uur open.
Helemaal verheugt op m'n training, zou borst en triceps lekker pakken.
kom ik aan bij basic-fit ... DEUR GESLOTEN, god***domme
Was vergeten dat het weekend was, snap niet waarom basic fit in het weekend maar om 4 uur dicht gaat??

Nee, want morgen had ik weer iets anders kunnen doen

liever een morning after pil dan dat je straks zwanger bent tochRip morning afterpill €12.10. Had liever tren gekocht![]()
liever een morning after pil dan dat je straks zwanger bent toch
Alsof er nog zwemmers in jouw zaad zittenKoop liever een pilletje voor dr dan dat ik straks 21 jaar lang alimentatie betaal.

Loop met carnaval verkleed als spartaan en er zijn alleen mannen die in m'n kont knijpen![]()
That's lacist man.Gisteren ook naar Carnaval geweest. Ging als chinees. Vier keer in mn kont geknepen; 3 keer door oudere dames en 1 keer door een hele vage gast die niet snapte dat ik het niet zo waardeerde.