broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Ik ben blij dat je het lekker vond
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben blij dat je het lekker vond
Pm me
Aders even dik als die op m'n avatar hihiMaar jouw eigen armen zijn ook 19cm toch?
Bemoei je er niet mee viezerik
Iets kopen en uitpakken zodat het niet meer terug kan, om het vervolgens 60 euro goedkoper vinden
#profitHet opnieuw kopen en terugbrengen bij de duurdere winkel?
er zit random echt iets vies hard vast in mijn traps/bovenrug
ik foam roll mezelf sws helemaal de t*fus maar dit is echt een klein knoopje ergens ofzo, heb al een paar minuten met een massageball tegen een muur aan staan raggen maar niks helpt

Het opnieuw kopen en terugbrengen bij de duurdere winkel?
ik foam roll mezelf sws helemaal de t*fus maar dit is echt een klein knoopje ergens ofzo, heb al een paar minuten met een massageball tegen een muur aan staan raggen maar niks helpt![]()
Houd ons op de hoogte!Ik ga dit gewoon proberen, en anders stuur ik hem gewoon weer terug naar winkel 2
Je workout stond duidelijk in vuur en vlam.Net na 3e squat set van valt opeens het licht uit --> zie mensen buiten rennen --> hoor luchtalarm --> ga naar buiten blijkt het gebouw waar de sportschool in zit in de fik te staan
ben benieuwd.Net na 3e squat set van valt opeens het licht uit --> zie mensen buiten rennen --> hoor luchtalarm --> ga naar buiten blijkt het gebouw waar de sportschool in zit in de fik te staan
Je workout stond duidelijk in vuur en vlam.
p.s. wtf gast die krachtstats op 16j? Post eens foto'sben benieuwd.
als je door was gegaan dan hadden we term @basmca gaan vervangen door Neaxon gaanNet na 3e squat set van valt opeens het licht uit --> zie mensen buiten rennen --> hoor luchtalarm --> ga naar buiten blijkt het gebouw waar de sportschool in zit in de fik te staan