- Waardering
- 1.368
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

je weet dat je fout bezig bent als ik het zelfs niet had gedaan.
je kan zelfs in chocomel schijten en het is nog lekkerReport: chocomel met vanille whey is FUCKING LEKKER.
brb met reportje kan zelfs in chocomel schijten en het is nog lekker
Altijd dat kutvolk uit Bredavoor de zoveelste keer schade aan mijn auto door een ander.. dit keer op me motorkap, die net 3 maanden geleden opnieuw gespoten is (ook door schade die een ander toegediend had). Ook lekker geen briefje achtergelaten.. dikke schaafplekken bovenop me motorkap tot op het metaal. verzoek ingediend bij de gemeente breda voor camera beelden maar zal wel niks uitkomen :/

Wat voer je uit dat ze jou iedere keer moeten hebben? Is het je auto? Is het je gedrag? Parkeer je wel fatsoenlijk?voor de zoveelste keer schade aan mijn auto door een ander.. dit keer op me motorkap, die net 3 maanden geleden opnieuw gespoten is (ook door schade die een ander toegediend had). Ook lekker geen briefje achtergelaten.. dikke schaafplekken bovenop me motorkap tot op het metaal. verzoek ingediend bij de gemeente breda voor camera beelden maar zal wel niks uitkomen :/
Wat voer je uit dat ze jou iedere keer moeten hebben? Is het je auto? Is het je gedrag? Parkeer je wel fatsoenlijk?
2x me schoonmoeder achteruit tegen me auto aangereden.. en daarnaast 1x hagelschade van 2000 euro gehad. dat allemaal binnen anderhalf jaar.
20 meter verderop waren ze bezig met het renoveren van een pand, mss hier eens navraag gaan doen. Schade is echt bovenop me motorkap, dus geen toedracht door aanrijding.Wat voer je uit dat ze jou iedere keer moeten hebben? Is het je auto? Is het je gedrag? Parkeer je wel fatsoenlijk?
je krijgt geen camerabeelden zonder aangifte te doenvoor de zoveelste keer schade aan mijn auto door een ander.. dit keer op me motorkap, die net 3 maanden geleden opnieuw gespoten is (ook door schade die een ander toegediend had). Ook lekker geen briefje achtergelaten.. dikke schaafplekken bovenop me motorkap tot op het metaal. verzoek ingediend bij de gemeente breda voor camera beelden maar zal wel niks uitkomen :/
Heeft ze een alibi, die schoonmoeder van je? Ik zou er niet raar van staan te kijken als je schoonmoeder je dit heeft geflikt. Breda blijft toch een tokkie stad hetot nu toe alleen schade gehad waarbij de toedracht bekend was2x me schoonmoeder achteruit tegen me auto aangereden.. en daarnaast 1x hagelschade van 2000 euro gehad. dat allemaal binnen anderhalf jaar.
Ben er zeer zuinig op en toch elke keer schade door een ander
Stond daarnaast trouwens ook gewoon netjes recht in een vak20 meter verderop waren ze bezig met het renoveren van een pand, mss hier eens navraag gaan doen. Schade is echt bovenop me motorkap, dus geen toedracht door aanrijding.

Dude....Overwogen dat het misschien wel gewoon daadwerkelijk opzettelijk gedaan is door iemand anders, zoals OP aangeeft? Waarom moet het meteen aan hemzelf liggen?