Trium
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 939
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Had jij geen relatie met een DBBster? Is dit een wraakactie of speelt er wat anders, dat je dat zegt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je natty bent niet
Iedereen heeft een andere standaard. Geen idee over welke DBB'sters het hier over gaat maar als het lichaam meevalt mag het. Als de kop niet aanstaat knip je deze eraf

Trust him on this oneIedereen heeft een andere standaard. Geen idee over welke DBB'sters het hier over gaat maar als het lichaam meevalt mag het. Als de kop niet aanstaat knip je deze eraf![]()

Had jij geen relatie met een DBBster? Is dit een wraakactie of speelt er wat anders, dat je dat zegt?
Kip bij de Jumbo nu 7,50 per kg. Afzetters.
Ik wil niet meer dan 6-6,50 per kg betalen, iemand tips?
Verdien meer dan genoeg, gaat om principe dat ik meer voor kip moet betalen omdat dierenneukers het anders zielig vinden voor die beesten. Dood gaan ze toch
Aangezien zij zo achterdochtig en wantrouwig is heb ik daar niks van in mijn collectie. Overigens pics van een ander zijn toch voor jou overbodig...
Aangezien zij zo achterdochtig en wantrouwig is heb ik daar niks van in mijn collectie. Overigens pics van een ander zijn toch voor jou overbodig...
Ehr....ik volg je even niet. Nogal een ongelukkige poging om de boel om te draaien wellicht. JIJ begint toch met de opmerking dat naaktfoto's van DDB(st)ers maar eens online gegooid moesten worden? Ik vraag niet om de foto's, ik vraag om je motivatie.