Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klote E-stoffen ook altijd die ons leven zoveel makkelijker maken op een totaal onschuldige wijze![]()
Het ergste is nog dat ik gewoon een sugaraddict ben als het om frisdrank gaat..

Snapte hem eerst ook niet maar toen je die link postte

gwn waar gebeurt horSnapte hem eerst ook niet maar toen je die link postte![]()
Waarom nog verder shredden bruur je bent al veiny genoegOm verder te shredden schrap ik een liter frisdrank per daghallo
Acesulfaam-K E 950
Aspartaam E 951
Cyclamaat E 952
Sacharine E 954
Sucralose E 955
Thaumatine* E 957
Neohesperidine-DC E 959
Steviol glycoside (stevia)* E 960
Neotaam E 961
Aspartaam-acesulfaamzout E 962
Waarom nog verder shredden bruur je bent al veiny genoeg
Moet wel shinen straks als de zon weer schijnt 
Straks? Broeder, nog tijd genoeg tot de zomer hoorVoor de ekte ekte droogheidMoet wel shinen straks als de zon weer schijnt
![]()

Mbo 4 RIP
Stuur maar naar mij jeaupindadoor meerdere mensen geblokkeerd op snapchat omdat ik 'teveel' stuur![]()
![]()
Ik moet en zal een hele zomer ripped staan 
ik heb je niet geblokkeerd, IK HEB JE GEWOON VERZOCHT OM MINDER TE STURENdoor meerdere mensen geblokkeerd op snapchat omdat ik 'teveel' stuur![]()
![]()
Daar snap ik niks vandoor meerdere mensen geblokkeerd op snapchat omdat ik 'teveel' stuur![]()
![]()
gr wc selfie gr neusselfie gr wc selfie gr neusgat selfie gr zeena
Bij mij is het zomer vanaf 15 graden, dus eind Maart tot Begin OktoberIk moet en zal een hele zomer ripped staan
![]()

IK HAD HET OOK NIET OVER JOUik heb je niet geblokkeerd, IK HEB JE GEWOON VERZOCHT OM MINDER TE STUREN
gr wc selfie gr neusselfie gr wc selfie gr neusgat selfie gr zeena
kleine samenvatting van de 231 die ik per dag verstuur ik ook niet