XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hoe krijg je dat voor elkaar?
de eerste blikopener die ik had brak meteen op het eerste blik dus had ik een nieuwe gehaald bij een duitse winkel omdat die wel steviger moest zijn, maar zelfs die kunnen mijn lompheid blijkbaar niet aan:sad:

ja geef de blikopener maar de schuld!!! De les zelf reflectie heb je zo te zien overgeslagen :rolleyes:

hoe krijg je dat voor elkaar?
de eerste blikopener die ik had brak meteen op het eerste blik dus had ik een nieuwe gehaald bij een duitse winkel omdat die wel steviger moest zijn, maar zelfs die kunnen mijn lompheid blijkbaar niet aan:sad:

hey:kiss:
het is niet echt ideaal maar je kan met de lepel langs die rand schuren en sneller dan je denkt ben je erdoorheen en dan steeds stukje opschuiven.

maar beter koop je gewoon een blikopener :o

meh

Goed duidelijk plaatje ook

Word srs echt aggresief van die vette zeug die op FB zo populair is, Amanda ofzo. Komt dagelijks langs berichten. Gadverdamme :duh:

inb4 stop met facebook.

Van die mensen, vrouwen, die dikkerds motiveren dat ze allemaal prachtig zijn en ze goed laten voelen in hun veel te dikke lichaam. Ze zijn niet prachtig en zo'n ongezond lichaam moet niet gemotiveerd worden potverdorie. Die mensen horen zich kut te voelen in hun lichaam en vechten voor verbeteringen en niet dik blijven en zich goed voelen.

raw.gif

Een uur lang 's nachts wakker gelegen om de spelfouten in een verstuurde mail...

gym die altijd op zaterdag om 2 uur dicht gaat. Gaan ze wel om 8 uur ofzo al open, gekken. Maar wie was uitslapen in het weekend?

Terug
Naar boven