- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zat ie naar je benen te gluren?
Klopt, op mijn lengte moet je wat vaker bukken dan het 1,80 plebs.Ach, je bent vast al gewend om de hele tijd te bukken![]()
Klopt, op mijn lengte moet je wat vaker bukken dan het 1,80 plebs.
Moet jij niet gaan opscheppen in het Pua topic?
Ik ga ook echt in discussie met iemand die het onderscheid niet eens kan maken tussen een overduidelijke grap en een hatelijke opmerking.
Had het net nog in de AH.80 keer moeten bukken in de supermarkt omdat alle reclameborden op manlet-hoogte hingen![]()
Had het net nog in de AH.
'Nee ik hoef geen moestui- AH t*fus.'
Zou er maar niet teveel over klagen hoor, anders krijg je asbrenger op je dak. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.Had het net nog in de AH.
'Nee ik hoef geen moestui- AH t*fus.'
Ik donder wat peper op mijn vlees en dan ben ik er wel klaar mee qua kruiden. Overdreven gedoe altijd. Het komt er toch even bruin uit.
Manlets gonna manlet.Zou er maar niet teveel over klagen hoor, anders krijg je asbrenger op je dak. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Dan ik*
Ik ga ook echt in discussie met iemand die het onderscheid niet eens kan maken tussen een overduidelijke grap en een hatelijke opmerking.
Ik snap goed aangezien jij jezelf bent en ook gewoon leeft dat je het idee hebt dat je er iets toe doet, maar zo zie ik dat absoluut niet. Zodoende.