MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

De president van de US heeft controle over de lancering van nucleaire wapens.

Maar dan in de zin dat hij de laatste is die het goed moet keuren, hij kan niet zomaar even een land nuken in een opvliegende bui.

Ik bedoel niet te zeggen dat ie dom is (al vind ik dat overigens wel), maar dat ie gestoord is. Compleet geschift. Een driftkikker. Een opschepper met een grote bek. Die man is compleet van de pot gerukt en veel te vol van zichzelf. Ze moesten em opsluiten.
Hoe kan die dan zo populair zijn? Over het algemeen heeft hij de media niet met zich mee.
(Inb4 Amerikanen dom noemen zonder enige onderbouwing)

Ik denk zelf dat ie niet zo slecht is..

Kleine hamstring tear

lekker poverty dit

Dek je trengebruik maar alvast in ja.

Het zal uiteindelijk die valse heks Clinton wel worden, kijk ons eens lekker progressief zijn met een vrouw als president.
Ondertussen is niemand zich er van bewust wat die huichelaar allemaal op haar kerfstok heeft. Walgelijk.
Doe mij dan maar een clown als Trump, dan valt er tenminste nog iets te lachen.
Benghazi.. Dat moet genoeg zeggen.

De president van de US heeft controle over de lancering van nucleaire wapens.

Maar dan in de zin dat hij de laatste is die het goed moet keuren, hij kan niet zomaar even een land nuken in een opvliegende bui.

Ik sprak spreekwoordelijk, maar dat was blijkbaar niet duidelijk. Nee natuurlijk kan hij niet zomaar een land nuken in een opvliegende bui, maar mijn hele punt was wel dat hij verschrikkelijk veel schade kan doen in deze positie.

Hoe kan die dan zo populair zijn? Over het algemeen heeft hij de media niet met zich mee.
(Inb4 Amerikanen dom noemen zonder enige onderbouwing)

Ik denk zelf dat ie niet zo slecht is..

Omdat hij zegt wat ie denkt, en vooral wat het publiek wil horen. Hij speelt op de man en schaamt zich nergens voor. Het is een entertainer.

Iemand in de gym wilde mn cycle weten, maar ik ben true natty :S

wie is die kansloze troll die mijn vids disliked en reageert? Begin dit wel goed zat te worden eigenlijk. Op IG, op de livestream en nu op YT.

ik kan niemand taggen in m'n foto op insta :( heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar t lukt nog steeds niet :treuren:iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

Vandaag een uitgemergelde ecto die onder de puistjes zat voor de grap om zijn cycle gevraagd, maar hij zei dat hij true natty is.

Terug
Naar boven