- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien vindt ie je video's wel gewoon daadwerkelijk rukwie is die kansloze troll die mijn vids disliked en reageert? Begin dit wel goed zat te worden eigenlijk. Op IG, op de livestream en nu op YT.
ik vind dit gewoon een erg matige actie. Ik kan er ook totaal niet de lol van in zien
https://www.instagram.com/fakenattiesnl/
Z'n bench was er niet eens op vooruit gegaan dus als die zou kuren mag ik hopen dat er wat meer resultaat uit zo komenmaar wat is jouw mening van spotthefakenatty? mogelijk om 8 kg te gainen?

Tepels passen niet echt in me singlet, is dat normaal?
Steeds nipslip![]()
volgens mij hebben wij hetzelfde filmpje gezienals het stof constant langs je tepels schuurt verhoogt dat alleen maar de testosteron productie en maak je dus meer gains.
als het stof constant langs je tepels schuurt verhoogt dat alleen maar de testosteron productie en maak je dus meer gains.
Haha sukkel!wie is die kansloze troll die mijn vids disliked en reageert? Begin dit wel goed zat te worden eigenlijk. Op IG, op de livestream en nu op YT.
sla hem op zijn bek danielwie is die kansloze troll die mijn vids disliked en reageert? Begin dit wel goed zat te worden eigenlijk. Op IG, op de livestream en nu op YT.
Heb al jaren geen overhead presses gedaan en kijk eens hoe buffet ik benmag morgen niet overhead pressen van de fysio
rip gains
mag morgen niet overhead pressen van de fysio
rip gains