MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dude, niet dit soort wauwel-comments geven zonder onderbouwing. Als jij iets beters weet wat ook daadwerkelijk een beetje praktisch te doen is, dan hoor ik het graag. Maar ga niet ononderbouwd lopen afgeven op een sport want dat is gewoon kansloos. Ik had ook liever Systema geprobeerd maar dat geven ze hier nergens in de buurt.
gewoon kickboksen of mma en niet zo edgy willen zijn met speciale real life toepasbare baltrap combinaties die vooral bedoelt zijn voor onzekere huisvrouwtjes

gewoon kickboksen of mma en niet zo edgy willen zijn met speciale real life toepasbare baltrap combinaties die vooral bedoelt zijn voor onzekere huisvrouwtjes
Ben ik met je eens, maar om de een of andere reden komt er hier in de buurt altijd veel minder lief volk bij die muay thai en MMA gyms waar ik niet mee geassocieerd wil worden. Dan ben je al snel richting Krav Maga aangewezen oid.

edit

PL combineren met vechtsport en je bent een machine :punch: :punch:

Paar lesjes bjj wel leuk. Lekker rollebollen.

Ben ik met je eens, maar om de een of andere reden komt er hier in de buurt altijd veel minder lief volk bij die muay thai en MMA gyms waar ik niet mee geassocieerd wil worden. Dan ben je al snel richting Krav Maga aangewezen oid.

edit
hangt heel erg van de locatie af denk ik, vaak is het in de steden inderdaad minder qua volk wat daar op af komt (vooral de kansenjongeren)

<whatever>

Laatst bewerkt:
Man man, wat is dat nou weer voor zesjes-cultuur houding? "Edgy willen zijn"? Steek ik mn kop te ver boven het maaiveld uit naar je zin ofzo? Je zit maar af te geven op vanalles maar wat boeit het jou nou welke vechtsport ik het liefst beoefen? Hou dan gewoon je waffel. Niet dat ik jou verantwoording schuldig ben wat mij motiveert, maar 'edgy willen zijn' komt er in elk geval niet bij kijken, en 'speciale real life toepasbare whatever' ook niet. Juist niet, om precies te zijn. Wat ik zoek is gewoon het complete plaatje: het -in mijn ogen essentiele- brute basispakket van kickboksen plus elk mogelijk kutgeintje wat toepasbaar kan zijn in een conflictsituatie. Het grappling deel van MMA heeft daar de nodige zaken al in zitten dus is daarom ook interessant, maar niet volledig. Laat ik het uitleggen in een auto analogie zodat jij het ook begrijpt: als kickboksen een Audi A4 is, en MMA bijvoorbeeld een BMW 7-serie, dan wil ik een fucking Bentley of een Maseratie. Omdat het fucking kan. Heb je nou ook nog een toevoeging van waarde of blijf je alleen maar zeiken op iemand die gewoon meer wil dan jij?
Die gozer zit altijd op alles en iedereen af te geven.. gun hem het plezier niet.

<whatever>

Laatst bewerkt:
Die gozer zit altijd op alles en iedereen af te geven.. gun hem het plezier niet.
:roflol:
Man man, wat is dat nou weer voor zesjes-cultuur houding? "Edgy willen zijn"? Steek ik mn kop te ver boven het maaiveld uit naar je zin ofzo? Je zit maar af te geven op vanalles maar wat boeit het jou nou welke vechtsport ik het liefst beoefen? Hou dan gewoon je waffel. Niet dat ik jou verantwoording schuldig ben wat mij motiveert, maar 'edgy willen zijn' komt er in elk geval niet bij kijken, en 'speciale real life toepasbare whatever' ook niet. Juist niet, om precies te zijn. Wat ik zoek is gewoon het complete plaatje: het -in mijn ogen essentiele- brute basispakket van kickboksen plus elk mogelijk kutgeintje wat toepasbaar kan zijn in een conflictsituatie. Het grappling deel van MMA heeft daar de nodige zaken al in zitten dus is daarom ook interessant, maar niet volledig. Laat ik het uitleggen in een auto analogie zodat jij het ook begrijpt: als kickboksen een Audi A4 is, en MMA bijvoorbeeld een BMW 7-serie, dan wil ik een fucking Bentley of een Maseratie. Omdat het fucking kan. Heb je nou ook nog een toevoeging van waarde of blijf je alleen maar zeiken op iemand die gewoon meer wil dan jij?

je klaagt eerst dat krav maga teveel onzin en toneelspel heeft terwijl dat juist de essentie van krav maga is, vervolgens heb je een houding alsof je op zoek bent naar een in jouw ogen super vechtsport die precies 100% aansluit op jouw wensen en het moet ook nog eens praktisch te doen zijn. Dat is een beetje hetzelfde als een sportwagen willen onder de halve ton en niet tweedehands en je moet hem ook nog eens in de buurt kunnen ophalen.

ga gewoon een normale vechtsport doen zou ik zeggen en hou je niet zoveel bezig met of het wel of niet een greep heeft om iemand binnen een nanoseconde lam te maken voor conflictsituaties.

Ik kom waarschijnlijk pissed off over, maar verder dan lichte irritatie komt het ook niet echt. Ik vind die zesjescultuur gewoon irritant. Alsof meer willen dan gemiddeld ineens verkeerd is. Op een bodybuilding forum. Hoe ironisch wil je t hebben?
wat heeft dit nou weer met zesjescultuur te maken, weet je wat pas beneden gemiddeld is, niks doen of snel stoppen met iets omdat het niet precies aan jouw wensen voldoet. je behandelt amateursport iets te serieus

Weer een lange week op kantoor :(

Pijn aan staartbeen uit het niets. Loop al drie dagen met pijn rond en het lijkt of ik een nacht heb doorgebracht in een gangbangroom met enkel mannen :(
Geen idee wat het is maar doet fucking veel pijn en ben er dit weekend met opgestaan.

<whatever>

Laatst bewerkt:
Wat is nou je hele punt? En wie ben jij om mij te vertellen dat ik maar 'gewoon een normale vechtsport' moet gaan doen en me 'niet zoveel bezig moet houden met' whatever? Mankeer je wat aan je ogen ofzo? Ik doe al aan MMA. Met 'praktisch te doen zijn' doelde ik op een redelijke reisafstand en meer niet. Dat kun jij misschien raar vinden, maar ik vind dat een vrij normale eis. En daarnaast, en dit is een algehele opmerking: Shut the f**k up. Zoals ik al eerder zei, je hebt niks nuttigs bij te dragen omdat je nergens verstand van lijkt te hebben en het is mij inmiddels wel duidelijk dat dit ook niet zal veranderen. Stop met trollen en ga gewoon lekker gemiddeld zitten zijn.

gozer wtf, haal het zand eens uit je kut zeg :roflol:

Family guy kijken met GF met aflevering dat stewi zwanger word.

Vraagt ze aan me ' wat zou je doen als ik over paar maanden opeens een dikke buik heb en verborgen heb dat ik zwanger was'

Nu is ze boos omdat ik ging googlen wat een enkeltje naar rusland kost.

Family guy kijken met GF met aflevering dat stewi zwanger word.

Vraagt ze aan me ' wat zou je doen als ik over paar maanden opeens een dikke buik heb en verborgen heb dat ik zwanger was'

Nu is ze boos omdat ik ging googlen wat een enkeltje naar rusland kost.
Kleerhangers zijn goedkoper

Terug
Naar boven