- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je had beter kunnen zeggen huh je buik is toch al dikFamily guy kijken met GF met aflevering dat stewi zwanger word.
Vraagt ze aan me ' wat zou je doen als ik over paar maanden opeens een dikke buik heb en verborgen heb dat ik zwanger was'
Nu is ze boos omdat ik ging googlen wat een enkeltje naar rusland kost.
Gewoon vaak veel cafeïne nemen, je raakt er vanzelf ongevoelig voor.Gisterenochtend een kop koffie + 250mg caffeïnepil genomen (sportschool sloot al om 13:00)... 14 uur later naar bed maar niet in slaap kunnen vallen en om het uur wakker worden tot de wekker ging.
#Caffeïneovergevoeligheid #fml.
Gewoon vaak veel cafeïne nemen, je raakt er vanzelf ongevoelig voor.
Family guy kijken met GF met aflevering dat stewi zwanger word.
Vraagt ze aan me ' wat zou je doen als ik over paar maanden opeens een dikke buik heb en verborgen heb dat ik zwanger was'
Waarom zijn vrouwen zoFamily guy kijken met GF met aflevering dat stewi zwanger word.

Ik heb nog nooit een vrouw in het wild gezien, maar volgens mij zijn ze allemaal focked up
Family guy kijken met GF met aflevering dat stewi zwanger word.
Je moeder ook niet.Je mag wel in mijn koffer hoor. @lloydatoni past niet
Hoe Lang is een Chinees
We hadden het niet over jouw bovenarmen..
als er tinder reports komen die deze grap kan overtreffenWanneer sterft die uitgemolken (no pun intended) 19cm met aders grap nou eens uit..