MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mediamarkt is best een eind weg van me huis, check binnenkort de blokker wel fftjes. Kipfile smaakt best goed in tostieijzer, doe er een scheutje olijfolie bij anders is die iets te droog.

Buikgriep, fuaaaaaark, al 15 uur zonder voedsel, dat dere gains

Last van mijn rug, dus moet m'n training keer overslaan:(

Mediamarkt is best een eind weg van me huis, check binnenkort de blokker wel fftjes. Kipfile smaakt best goed in tostieijzer, doe er een scheutje olijfolie bij anders is die iets te droog.

Bro tip: zoek er eentje die makkelijk schoon te maken is, klote klus om dat ding schoon te houden

dat de kapper mn haar te kort heeft geknipt>.<

morgen pas gears 3 , hopeliijk win ik tournooi hoef ik niet te betalen :)

Een stommer spotter:o

K*t lama

Laatst bewerkt:
zit nu qua gewicht al 2 weken tegen de 100kg aan te pushen maar hij wil er maar nie overheen :P

99,9 vorige week, vandaag na 2x poepen 99,7....

bah, zal toch een keer moeten gebeuren dat ik de 3 cijfers in ga, met 4000kcal op een dag...

zit nu qua gewicht al 2 weken tegen de 100kg aan te pushen maar hij wil er maar nie overheen :P

99,9 vorige week, vandaag na 2x poepen 99,7....

bah, zal toch een keer moeten gebeuren dat ik de 3 cijfers in ga, met 4000kcal op een dag...

Probeer eens 8000kcal voor een week.
Lukt het je om je bf% onder controle te houden met rond de 100kg?

me vet% is al hoog voor DBB standaarden, maar ja, het lukt me om stabiel te blijven. 3punts meting zegt nog steeds 17%

8000kcal zal wel helpen ja, maar doe het liever in me normale leventje zeg maar, 8000kcal kan ik niet opbrengen ineens, ben net een beetje gewend sinds 4 weken op 4000kcal te eten :)

Dat alles naar de klote gaat:mad:.

Eerst me wasmachine.
Daarna me brommertje (welk het nu weer doet)
En nu start me auto niet meer na dat een half uur ervoor niks aan de hand was :/

Terug
Naar boven