MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

2eq9oxc.png

• Like
Waarderingen: mat
Kampboekje voor volgende week afgewerkt en merk nu dat ik echt veel verkleinwoorden gebruik :o

4 triggerpoints laten uitprikken bij de fysio, ze reageerden iets heftiger en langer dan ik had verwacht.

1 punt bleef bijna 2 minuten doorgaan en voelt nu nog steeds alsof er een naald inzit.

Eis van een gast die heeft verzonnen dat ik hem bedreigd heb van 300 euro + 5 euro telefoonkosten.. Wat een triest gedoe met een heel onzin verhaal erbij van bang zijn, slecht slapen, etc..

Waar gaat het heen met dit land waar je als onschuldige het gewoon aflegt

Eis van een gast die heeft verzonnen dat ik hem bedreigd heb van 300 euro + 5 euro telefoonkosten.. Wat een triest gedoe met een heel onzin verhaal erbij van bang zijn, slecht slapen, etc..

Breek em in tweeën Hafthor!

4 triggerpoints laten uitprikken bij de fysio, ze reageerden iets heftiger en langer dan ik had verwacht.

1 punt bleef bijna 2 minuten doorgaan en voelt nu nog steeds alsof er een naald inzit.

Ik moet zeggen, dat ik die zenuwtrekkingen best grappig vond. Semi twerksessie.

Dan ben je als strongman sws fucked.

Alle stereotypen rondom die sport en AAS gebruik.
Waarschijnlijk zien die mensen je als een soort instabiel monster soon to be serial rapist die iedereen die hem niet aan staat doodslaat.

doet me denken aan die gast die de politie belde omdat z'n vrouw hem mishandelde

kwamen ze naar z'n huis en pakte ze HEM op :roflol::roflol:

'ja eh wisten wij veel wij wisten dat er gebeld was over huiselijk geweld' :roflol:

@mikeo26 heeft die kerel een poot om op te staan?

Niemand heeft mij vandaag 'geëenaprild' :fa:

Ja, zou het nog gaan geloven ook :roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik liet mijn shake net omvallen.
53a0e3efa313b_-_cosmo-dawson-crying-de.jpg

Terug
Naar boven