- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Piemeltjes, hihi.Kampboekje voor volgende week afgewerkt en merk nu dat ik echt veel verkleinwoorden gebruik![]()
Eis van een gast die heeft verzonnen dat ik hem bedreigd heb van 300 euro + 5 euro telefoonkosten.. Wat een triest gedoe met een heel onzin verhaal erbij van bang zijn, slecht slapen, etc..
Waar gaat het heen met dit land waar je als onschuldige het gewoon aflegt
Das niet echt verstandig

4 triggerpoints laten uitprikken bij de fysio, ze reageerden iets heftiger en langer dan ik had verwacht.
1 punt bleef bijna 2 minuten doorgaan en voelt nu nog steeds alsof er een naald inzit.
Ik moet zeggen, dat ik die zenuwtrekkingen best grappig vond. Semi twerksessie.

Eis van een gast die heeft verzonnen dat ik hem bedreigd heb van 300 euro + 5 euro telefoonkosten.. Wat een triest gedoe met een heel onzin verhaal erbij van bang zijn, slecht slapen, etc..
Waar gaat het heen met dit land waar je als onschuldige het gewoon aflegt
Haha, enjoy the dirty thoughts, you wouldn't like the reality ... Or perhaps you would like to see me on my knees haha
Zal het maar als een compliment beschouwen...

Soms is het beter om je van de domme te houden... zeker op een forum vol testosteron![]()

Soms is het beter om je van de domme te houden... zeker op een forum vol testosteron![]()

Ja, zou het nog gaan geloven ook
[Afbeelding niet meer beschikbaar]