MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

je veter zit los

Dan ben je als strongman sws fucked.

Alle stereotypen rondom die sport en AAS gebruik.
Waarschijnlijk zien die mensen je als een soort instabiel monster soon to be serial rapist die iedereen die hem niet aan staat doodslaat.
Ja precies, t is ook wel deel van iets anders ook maar dit is complete bullshit.

@mikeo26 heeft die kerel een poot om op te staan?
Hij heeft 2 getuigen die ook aanwezig waren die het verhaal bevestigen. Ik heb niks.

Ga ik naar de gym, kom ik daar aan, ga ik even naar de wc krijg ik vervolgens enorme darm t*fus. Lekker weer naar huis zonder te trainen

Ja precies, t is ook wel deel van iets anders ook maar dit is complete bullshit.

Hij heeft 2 getuigen die ook aanwezig waren die het verhaal bevestigen. Ik heb niks.
ow shit, dat is wel fucked, en nu?

Ga ik naar de gym, kom ik daar aan, ga ik even naar de wc krijg ik vervolgens enorme darm t*fus. Lekker weer naar huis zonder te trainen
gewoon lekker potje gaan kakken dan

Ja, zou het nog gaan geloven ook :roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Leest wel fijn zo'n tekstje met na ieder woord een punt. Vuile achterlijken die dit bedenken en online gooien.

Oja en je bh-bandje zit los zal ik hem vastmaken 1 april wil gewoon aan je t**ten zitten gr

Oude werkgever(krantenwijk) die een deel van het loon overstort naar mij i.p.v. vervanger (wijk stond op mijn naam nu op die van hem) en ik het geld dus moet teruggeven. Maar ik vertrouw mijn baas niet zo en het bedrijf kan zo geld weer terughalen na een lange tijd. Gaat om 57 euro maar toch. Heb voorgesteld het naar zijn bankrekening over te gaan maken i.p.v. het contant te geven aan mijn baas. Maar mijn baas gaat dus zijn gegevens opvragen, kunnen net zo goed verkeerde zijn toch?

Pls help. Iemand advies voordat dadelijk rip 57,-.

van een kale kip kun je niet plukken

Leest wel fijn zo'n tekstje met na ieder woord een punt. Vuile achterlijken die dit bedenken en online gooien.

Oja en je bh-bandje zit los zal ik hem vastmaken 1 april wil gewoon aan je t**ten zitten gr

Speciaal voor jou, omdat je niet van 'puntjes' houdt en mijn BH ook zonder bandjes wel blijft zitten ....:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Collega's die je tijdens je middagmaal tot drie keer toe komen storen om nutteloze niet-dringende werkgerelateerde vragen te stellen... Hatelijk.

Je moet je dan echt voorstellen dat ik net een grote hap neem en me mij dan per se wil komen storen.

Na de derde keer toch even duidelijk gemaakt dat ik aan het eten was en dus PAUZE had, denk dat ik dan best nog geduldig ben geweest.

Collega's die je tijdens je middagmaal tot drie keer toe komen storen om nutteloze niet-dringende werkgerelateerde vragen te stellen... Hatelijk.

Na de derde keer toch even duidelijk gemaakt dat ik aan het eten was en dus PAUZE had, denk dat ik dan best nog geduldig ben geweest.
Zijn waarschijnlijk ook gasten die in hun vrijetijd continu over werk praten

Speciaal voor jou, omdat je niet van 'puntjes' houdt en mijn BH ook zonder bandjes wel blijft zitten ....:D
ibe1y1xicopy_zps85cc88c9.jpg

Eerste 3 weken van m'n cycle 8kg aangekomen, eerste paar dagen van m'n pct 2-2,3kg afgevallen en sta nu al 5 dagen steady op 89,5-89,8kg. Wel een aardige -4cm op m'n waist.

Iets klopt er niet, weet alleen niet wat:o. Of m'n clomid is iets mis mee of ik eet te veel en kom veel vet aan(oogt niet zo in de spiegel). Kcal droppen met 150 en maar verder kijken, al heb ik het gevoel dat het m'n clomid is.

[Link niet meer beschikbaar]
Ze doen het erg slecht, laat daar nou net m'n clomid vandaan komen:(:(

Maar wie was vocht.

Ja dat is het probleem juist, van die +-12kg hoort toch wel wat meer dan 2kg vocht te zijn:o

8kg in 3 weken

all true natty droge spierwofsels

11rrudi.png

M'n troe natty curve

Terug
Naar boven