Gebru1ker
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja precies, t is ook wel deel van iets anders ook maar dit is complete bullshit.Dan ben je als strongman sws fucked.
Alle stereotypen rondom die sport en AAS gebruik.
Waarschijnlijk zien die mensen je als een soort instabiel monster soon to be serial rapist die iedereen die hem niet aan staat doodslaat.
Hij heeft 2 getuigen die ook aanwezig waren die het verhaal bevestigen. Ik heb niks.
ow shit, dat is wel fucked, en nu?Ja precies, t is ook wel deel van iets anders ook maar dit is complete bullshit.
Hij heeft 2 getuigen die ook aanwezig waren die het verhaal bevestigen. Ik heb niks.
gewoon lekker potje gaan kakken danGa ik naar de gym, kom ik daar aan, ga ik even naar de wc krijg ik vervolgens enorme darm t*fus. Lekker weer naar huis zonder te trainen
Weet niet, ik snap die brief niet 100% of ik dit nu al moet betalen of dat het met de zitting die eind Vd maand plaatsvind meegenomen word.. Maandag even uitvragenow shit, dat is wel fucked, en nu?
gewoon lekker potje gaan kakken dan
Leest wel fijn zo'n tekstje met na ieder woord een punt. Vuile achterlijken die dit bedenken en online gooien.Ja, zou het nog gaan geloven ook
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Leest wel fijn zo'n tekstje met na ieder woord een punt. Vuile achterlijken die dit bedenken en online gooien.
Oja en je bh-bandje zit los zal ik hem vastmaken 1 april wil gewoon aan je t**ten zitten gr

Hoi daten?Speciaal voor jou, omdat je niet van 'puntjes' houdt en mijn BH ook zonder bandjes wel blijft zitten ....
Speciaal voor jou, omdat je niet van 'puntjes' houdt en mijn BH ook zonder bandjes wel blijft zitten ....
Zijn waarschijnlijk ook gasten die in hun vrijetijd continu over werk pratenCollega's die je tijdens je middagmaal tot drie keer toe komen storen om nutteloze niet-dringende werkgerelateerde vragen te stellen... Hatelijk.
Na de derde keer toch even duidelijk gemaakt dat ik aan het eten was en dus PAUZE had, denk dat ik dan best nog geduldig ben geweest.
Speciaal voor jou, omdat je niet van 'puntjes' houdt en mijn BH ook zonder bandjes wel blijft zitten ....![]()
. Of m'n clomid is iets mis mee of ik eet te veel en kom veel vet aan(oogt niet zo in de spiegel). Kcal droppen met 150 en maar verder kijken, al heb ik het gevoel dat het m'n clomid is.

wow jij zit op 1.999 likes, hier heb je er nog eentje