MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik zou haar maar niet toevoegen op snapchat want dat zul je god***domme bezuren.
rip databundel

Je weet dat het een "hij" is?

You must be out your fucking mind. You can't be serious man. This can't be. God no! Please tell me this n**ga is frontin'!

Ik zou haar maar niet toevoegen op snapchat want dat zul je god***domme bezuren.
rip databundel

Hoe voeg ik haar toe op snap, ze doet al twee dagen over het reageren op mijn PM.
Wat stuurt ze eigenlijk allemaal, allemaal sexy pics en selfies van 50MB die ze non stop aan half DBB rondzendt?

Een dagje lag me wifi eruit en toen gelijk bundel op ja :(

Klopt, ik heb zelfs beelden gevonden van jou toen de bundel van je telefoon op was:

iLf6xSj.gif

You must be out your fucking mind. You can't be serious man. This can't be. God no! Please tell me this n**ga is frontin'!

Hoe voeg ik haar toe op snap, ze doet al twee dagen over het reageren op mijn PM.
Wat stuurt ze eigenlijk allemaal, allemaal sexy pics en selfies van 50MB die ze non stop aan half DBB rondzendt?

Klopt, ik heb zelfs beelden gevonden van jou toen de bundel van je telefoon op was:

iLf6xSj.gif

Heb je zelf nooit echt door gehad dat het een man is dan?
Ik weet dat door troll posts en het geflirt je denkt dat het een vrouw is maar is toch echt een man.
Staat ook duidelijk in zijn forum naam en die naam verklaard ook gelijk al het geflirt

Gayboy
it's in the name..

@Gayboy is eigenlijk een man van 2m10 en 110kg op 8% die enge oude mannetjes probeert te lokken, om ze vervolgens een steegje mee in te sleuren. Wees voorzichtig waarmee je je inlaat, @Joopie..

Heb je zelf nooit echt door gehad dat het een man is dan?
Ik weet dat door troll posts en het geflirt je denkt dat het een vrouw is maar is toch echt een man.
Staat ook duidelijk in zijn forum naam en die naam verklaard ook gelijk al het geflirt

Hmmmm. De theorie dat @Gayboy een homofiele man is zou weleens kunnen verklaren waarom latent homofiele leden als @SkyBlazer @Walnut @Jack 3D @meaantje allemaal worden toegevoegd en databundelverslindende fotouitwisselsessies hebben en dat ik, als keiharde heteroseksuele alphamale, niet mag deelnemen aan dat sausage fest.

o4HTaUt.png

@meaantje is zo sterk op de squat omdat hij altijd zijn mobiele telefoon mee moet sjouwen.

S_thumb_26104669_adaptiveResize_700_1000.jpg

7gb internet per maand incoming gewoon netflix op 4g yolooooo

Nog steeds een te dikke kater 0 honger vandaag [emoji24]

Terug
Naar boven