XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Genoeg slaapmiddelen om een walrus mee om te leggen en ik heb plafonddienst. Heerlijk

wat kan je eig als elite member wat je als reg member niet kan.
Spy-functionaliteit en toegang tot de elite membersectie. Ieder jaar geeft Big T altijd een themafeestje in de DBB mansion voor de elite members en het moderatorteam. Vorig jaar was het thema Mister10.

21b9lj7.png

En niet te vergeten dat je je titel onder je naam kunt veranderen.

Zou wel wat meer nieuwe info mogen komen in het elite deel wel ...
Maar waarom zou je Big T niet steunen met het forum?
Je betaalt vast veel meer aan supplementen die niet werken.

Laatst bewerkt:
nichtje opgehaald van school
vriendinnetje van haar vroeg of ik haar oma ben :(:(:(:(

Wat is het nou, man, vrouw. Opa of oma, travo of nymfo. Vrouw die man wil zijn of andersom :) ?

Gedeelte van ons huis werkt de wifi niet meer, hebben zo'n kastje in t stopcontact zitten. Heb al eens geprobeerd de wifi en het kastje uit te zetten en later weer aan maar zonder succes. Iemand die hier verstand van heeft, of tag mensen met ict achtergrond

F
2a7cr54.jpg

Laatst bewerkt:
Ik wil niet bijdehand doen hoor:p

Maar dat kastje heb je toch via je provider? Ik zou daar even contact mee opnemen. Denk dat die jou het beste kunnen helpen. Tenzij je dat kastje ergens anders vandaan hebt.

Ik wil niet bijdehand doen hoor:p

Maar dat kastje heb je toch via je provider? Ik zou daar even contact mee opnemen. Denk dat die jou het beste kunnen helpen. Tenzij je dat kastje ergens anders vandaan hebt.
;) Inderdaad, toch bedankt.

Gedeelte van ons huis werkt de wifi niet meer, hebben zo'n kastje in t stopcontact zitten. Heb al eens geprobeerd de wifi en het kastje uit te zetten en later weer aan maar zonder succes. Iemand die hier verstand van heeft, of tag mensen met ict achtergrond

F
2a7cr54.jpg
even opnieuw instellen welke de sender is en welke de receiver

De BMOVL-filter resetten.

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven