Gebru1ker
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
is het al gelukt?En hoe? Misschien domme vraag maar nul verstand van dit soort dingen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is het al gelukt?En hoe? Misschien domme vraag maar nul verstand van dit soort dingen.
Ik zou er ook flink ziek van zijn als ik net zo genadeloos kapot gerapt ben.
Als je als gleufdier maar reageert op getypte berichtjes zijn velen hier al zo blij dat het gewoon geaccepteerd wordt dat je hier een beetje de spammende aandachtsh**r uithangt.
Maakt niet uit of je in het buitenland woont of je uberhaupt wat te melden hebt wat ook interessant is voor anderen dan pubermeisjes, want hey iets met een vagina reageert op me.
En misschien, heel misschien, als ik haar nr, FB snap of watdanook heb, dan hebben we misschien nog weleens een conversatie waar gehint wordt naar iets waar ik zo'n warm gevoel van binnen van krijg dat ik me er weer een week op kan afrukken.
Als je als gleufdier maar reageert op getypte berichtjes zijn velen hier al zo blij dat het gewoon geaccepteerd wordt dat je hier een beetje de spammende aandachtsh**r uithangt.
Maakt niet uit of je in het buitenland woont of je uberhaupt wat te melden hebt wat ook interessant is voor anderen dan pubermeisjes, want hey iets met een vagina reageert op me.
En misschien, heel misschien, als ik haar nr, FB snap of watdanook heb, dan hebben we misschien nog weleens een conversatie waar gehint wordt naar iets waar ik zo'n warm gevoel van binnen van krijg dat ik me er weer een week op kan afrukken.
LoL bijna, moest ff googelen wat 't was en ook hier krijg ik geen honger van.
Om nog maar te zwijgen over al die vreselijke white knights, werkelijk te triest voor woorden.
@SkyBlazer had een conversatie gestart met 5000 vrouwelijke leden en daarmee het forum gesloopt.
Hou je ook niet van gleufdieren?Als je als gleufdier maar reageert op getypte berichtjes zijn velen hier al zo blij dat het gewoon geaccepteerd wordt dat je hier een beetje de spammende aandachtsh**r uithangt.
Weer een zwaar dagje dbben te gaan
Jammer van je voorbereiding Marc, maar ik wens je veel succes!Zo weer een presentatie geven, helaas met een halve voorbereiding.
Bedankt ziesJammer van je voorbereiding Marc, maar ik wens je veel succes!
Zo weer een presentatie geven, helaas met een halve voorbereiding.