XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jammer dat ik geen filmpjes kan plaatsen hiero die ik gedownload heb van instagram. Bekijk deze account : powerhause99 . Hij zou 18 jaar zijn en 700lbs squat hebben. Maar ze gezicht ziet er wel 40 jaar oud eruit.

Aiii sorry verkeerde plek

GEEN SQUATS

een of andere kut huisgenoot heeft afwasmiddel in de pan laten staan waardoor mn kip naar afwasmiddel smaakt :( :(

god***domme ook de eerste keer dat ik voor 2 dagen kook. Zit ik morgen weer met deze t*ring vieze troep.

een of andere kut huisgenoot heeft afwasmiddel in de pan laten staan waardoor mn kip naar afwasmiddel smaakt :( :(

god***domme ook de eerste keer dat ik voor 2 dagen kook. Zit ik morgen weer met deze t*ring vieze troep.
Kip preppen smaakt sws niet veel beter dan afwasmiddel

Wat doet flitsnav?

flitsmeister gebruik ik al heel lang, veel boetes bespaard

B&F kas gespekt, feeld bad man :(

Neukertje heeft al 3 weken contact uitgesteld en nu zegt ze dat ze iemand anders ontmoet heeft en dit niet wil laten gaan.

Gezien ze psychologe is van opleiding denk ik eerder dat ze een spelletje speelt omdat ze al een tijdje over 'terug echte relatie te willen' bezig zat en werkloos was. Of ze is intresse verloren omdat ik deze winter wat aangekomen ben en ik 10kg kwijt moet.

In ieder geval is mijn zak vol.

Gaf op de sportschool toe dat ik kuur en werd vierkant uitgelachen :mad:

Neukertje heeft al 3 weken contact uitgesteld en nu zegt ze dat ze iemand anders ontmoet heeft en dit niet wil laten gaan.

Gezien ze psychologe is van opleiding denk ik eerder dat ze een spelletje speelt omdat ze al een tijdje over 'terug echte relatie te willen' bezig zat en werkloos was. Of ze is intresse verloren omdat ik deze winter wat aangekomen ben en ik 10kg kwijt moet.

In ieder geval is mijn zak vol.
Praat je tijdens seks ook in wikipedia termen?

Terug
Naar boven